Bosch Climate 6000iP R290 kylmäaineella (=Midea)

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Climate 6000iP
1781670794410.png


Esite

 

Rh-

Tyhjäkäynnillä
Kätevää, pelkkien vuotojen ja vikavalojen sijaan sisäyksikkö nyt räjähtää vian merkiksi!

Jos siis on sukua näille surullisen kuuluisille malleille.
 
Olisiko tiedossa vastaavan Midean tyyppimerkinnät?

Ulkoyksikkö voisi olla sama kuin Xtreme Save R290 (MOX331-09HFN7-QRD6GW ja MOX331-12HFN7-QRD6GW) Sisäyksikkö??
Todennäköisesti juuri sitä mallia he käyttävät. Markkinoilla ei ole saatavilla mitään muuta Midea R290 -split-ilmastointilaitetta, jota he olisivat voineet käyttää mallina. Painot ja kylmäainetäyttö täsmäävät.
 
Back
Ylös Bottom