Otsikon laitteella ainoa tapa saada n. 120 neliön asunto joka huoneesta lämpimäksi edes nollan tienoilla (tai muutama aste pakkasta) on nelospuhallus, siivekkeet lähes vaakaan ja pyynti 21-23. Asunto on kyllä myös korkeakattoinen, joten lämmitettäviä kuutioita paljon.
Auto-asetuksella (puhallus) tai kolmospuhalluksella ilma ei leviä tarpeeksi vaan jää pyörimään eteisaulaan missä pumppu sijaitsee ja luulee, että koko asunto on jo pyynninmukaisessa lämmössä.
Nelospuhallus vaan on jo niin kova, että tukka hulmuaa. Kolmonen olisi kohtuullinen, mutta ei riittävän tehokas. Ja huolestuttaa, että jo näillä lämpötiloilla alkaa ongelmat? Pumpun 6,5 kW pitäisi kyllä olla tarpeeksi tehokas.
Muilla samaa?
Auto-asetuksella (puhallus) tai kolmospuhalluksella ilma ei leviä tarpeeksi vaan jää pyörimään eteisaulaan missä pumppu sijaitsee ja luulee, että koko asunto on jo pyynninmukaisessa lämmössä.
Nelospuhallus vaan on jo niin kova, että tukka hulmuaa. Kolmonen olisi kohtuullinen, mutta ei riittävän tehokas. Ja huolestuttaa, että jo näillä lämpötiloilla alkaa ongelmat? Pumpun 6,5 kW pitäisi kyllä olla tarpeeksi tehokas.
Muilla samaa?