S
Sessa
Vieras
Onkohan normaalia että uudessa 7000 laitteessa lämpötilapyynti on 23C ja ulkona jokin +7-+10C. Laite lämmittää 23 pyyntiin moitteettomasti, mutta rupeaa samantien puhaltamaan huoneenlämpöistä niin kovaa että 1-2 minuutissa lämpötila on 22C ja siitä taas 1-2 minuuttia ja lämpötila on 21C. Tiedon näkee pumpun omasta näytöstä ja tuntee myös iholla. Sen jälkeen alkaa lämmityspuhallus 23C:seen. Tätä kestää taas jokin 4 minuuttia ja sama jäähdytysrumba taas sen jälkeen. En ymmärrä ja laite on lämmityksellä.