Rh-
Tyhjäkäynnillä
Kyseinen pumppu sai pari vuotta sitten takuuna uuden sisäyksikön, edellinen vuoti kylmäaineet pihalle.
No, Boschin 5+1 takuu on jo mennyt, ja kyseinen kampe alkoi muuttua jääpalloksi.
Näyttää ettei sulata ollenkaan, vaikka jäähdytyksellä jäähdyttelee ja sulattaa jäät, nelitieventtiili siis toimii.
Konehan ei ole ikinä antanut vetää "hemmotestiä", joku on rajoittanut puhallusilman lämpöä, liekkö normaalia.
Olisiko jollakin huoltomanuaalia käsillä, joku IVTehän tuo kait on.
No, Boschin 5+1 takuu on jo mennyt, ja kyseinen kampe alkoi muuttua jääpalloksi.
Näyttää ettei sulata ollenkaan, vaikka jäähdytyksellä jäähdyttelee ja sulattaa jäät, nelitieventtiili siis toimii.
Konehan ei ole ikinä antanut vetää "hemmotestiä", joku on rajoittanut puhallusilman lämpöä, liekkö normaalia.
Olisiko jollakin huoltomanuaalia käsillä, joku IVTehän tuo kait on.