A
aje
Vieras
Boschin pumpun kaveriksi tuli hankittua moinen. Tekstari komentelu ehkä kuulostaa vanhalta ja kankealta mutta Oumannin kanssa olen siihen tottunut. Toimii käytännössä mistä vaan ja millä tahansa kännykällä ilman kummempia softia.
Tulkkaanko nyt oikein että tuon modeemin kaveriksi täytyy vielä hankkia lämptula-anturi jonka mukaan se ohjaa pumppua. Toisin sanoen modeemi ei paimenna pumppua pumpun anturin perusteella. Mukana tuli myös radio vastaanotin pumpun päähän niin jää infrapunayhteys pois välistä.
Tulkkaanko nyt oikein että tuon modeemin kaveriksi täytyy vielä hankkia lämptula-anturi jonka mukaan se ohjaa pumppua. Toisin sanoen modeemi ei paimenna pumppua pumpun anturin perusteella. Mukana tuli myös radio vastaanotin pumpun päähän niin jää infrapunayhteys pois välistä.

