Ensimmäistä ilmalämpöpumppua etsimässä 120 neliöiseen omakotitaloon.
Yritin palstaa selata muutaman sivun verran, enkä löytänyt muutamaa kommenttia enempää mainintaa Boschin pumpuista.
Tällä hetkellä vahvasti harkitsen Bosch Climate Comfort 8101i pumppua, jonka saisi esim Veikon Koneesta hintaan 1049€ + asennus. Kuulisin mielellään kokemuksia, onko mistään kotoisin?
Yritin palstaa selata muutaman sivun verran, enkä löytänyt muutamaa kommenttia enempää mainintaa Boschin pumpuista.
Tällä hetkellä vahvasti harkitsen Bosch Climate Comfort 8101i pumppua, jonka saisi esim Veikon Koneesta hintaan 1049€ + asennus. Kuulisin mielellään kokemuksia, onko mistään kotoisin?
