Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
Muistaakseni se oli ainakin kerran kun kausi vaihtui ja kesän aikana useammin. Tarkistan manuaalista ja jos löydän jotain uuttaa ilmoitan. Mulla on molemmat manuaalit (GB ja FIN), ne on melkein yhtä turhia :lol:.