Clean

Asuja

Jäsen
Kuinkas usein IVT:ssä pitäisi CLEAN-toimintoa käyttää. Ohjekirja ei anna suositusta. (Suomenkielinen manuska puhuu kuivauksesta.)
 
Muistaakseni se oli ainakin kerran kun kausi vaihtui ja kesän aikana useammin. Tarkistan manuaalista ja jos löydän jotain uuttaa ilmoitan. Mulla on molemmat manuaalit (GB ja FIN), ne on melkein yhtä turhia :lol:.
 
Back
Ylös Bottom