Electrolux Flow H3/EPN09C38HWI

Leo

Aktiivinen jäsen
Kirjoittelenpa alkutalven kokemuksia tästä pumpusta kun ei ainakaan löytynyt tietoa ihmeemmin. Meillä CTC Vilp paritalossa, mutta johtuen sähkösopimuksista paritalossa asuntojen välillä niin päädyin lämmittämään tällä vaikka alunperin olikin vain viilennystä varten hankittu. Vilpin sähköt vedetty siis naapurin tauluun ja hänellä valitettavasti nelinkertainen hinta sähkössä. No se siitä...
Asunto on vm.1976 120m2 ja Electroluxin spekseissä luvataan : Lämmitysteho kW ulkolämmössä -7°C / -15°C / -30°C 2.8 / 2 / 1.4.
Pakkasjakso menossa ja vuorokausilämpötilat ovat olleet -3c-(-5c).
Pumppu on jaksanut pitää hyvin koko asunnon lämpöisenä ja ennen lämmittämistä arvelin, että tuonne -7c nurkille riittäisi lämpöä riittävästi,mutta taitaa mennä kyllä pidemmälle...
Olen pitänyt lämpötilapyyntiä 22c ja 2-puhalluksella joka on riittänyt heittämällä. Hieman tietysti on ilpille tyyliuskollisesti jossain huoneessa on 23c ja jossain 19,5c, mutta eipä ole haitannut.
Ulkoyksikkö on melko äänekäs kun tuli vielä laitettua se seinään kiinni kun tuli viilennykseen alunperin. Nyt kyllä jurnutus sisälle kuuluu oikein selkeästi varsinkin sulatuksen jälkeisen kiukun jälkeen.
Kaikenkaikkiaan positiivinen yllätys on laite ollut tähän mennessä kun 579e oli laitteella hintaa viime talvena.
 
Viimeksi muokattu:

RPekka

Aktiivinen jäsen
Oletko saanut wifiä toimimaan Home Comfort -sovelluksen kautta? Tein jo 2.4 GHz salaamattoman AP:n mutta sekään ei auttanut. Muistelen lukeneeni että joku olisi jotenkin onnistunut saamaan sen toimimaan mutta en olettanutkaan että se olisi helppoa.
 

Leo

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Koitin aluksi, mutta en saanut niin olen jättänyt tuon sitten pois käytöstä kokonaan. Edelleen kyllä todella positiivisesti yllättänyt miten riittänyt meidän asunnon lämmittämiseen tämä pikkukone ja vikoja ei ole ollut.
 

Joopee

Tulokas
Hei. Kotona tämä kyseinen ilp. Onko tällainen ongelma tullut kenellekään: Swing toiminto alkoi automaatilla temppuilemaan, kulkee ääripäähän ylös ja jumittaa sinne, ei stoppaa. Jos aut. swingin painaa pois, kääntyy koko matkan toiseen päähän ja jumii samalla tapaa sinne. Sammuttaessa menee kiinni viiveellä ja käynnistäessä jää silloin manuaalikäytöllä normiasentoon. Mikä siellä mennyt rikki?

Tämä ilp muuten ollut toimiva. Lämmittänyt talvella ja viilentänyt kesällä moitteetta. Kovaääninen välillä, mutta nämä äänet taitaa enemmän johtua ulkoyksikö seinätelineasennuksesta.

Tuon air swing ongelman kun saisi kuntoon. Se ilmestyi ihan yllättäen
 

Leo

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
Hei. Kotona tämä kyseinen ilp. Onko tällainen ongelma tullut kenellekään: Swing toiminto alkoi automaatilla temppuilemaan, kulkee ääripäähän ylös ja jumittaa sinne, ei stoppaa. Jos aut. swingin painaa pois, kääntyy koko matkan toiseen päähän ja jumii samalla tapaa sinne. Sammuttaessa menee kiinni viiveellä ja käynnistäessä jää silloin manuaalikäytöllä normiasentoon. Mikä siellä mennyt rikki?

Tämä ilp muuten ollut toimiva. Lämmittänyt talvella ja viilentänyt kesällä moitteetta. Kovaääninen välillä, mutta nämä äänet taitaa enemmän johtua ulkoyksikö seinätelineasennuksesta.

Tuon air swing ongelman kun saisi kuntoon. Se ilmestyi ihan yllättäen

Tuohon vaikea vastata kun en ole swingiä käyttänyt. Tarviiko sitä käyttää? Itse en ole koskaan nähnyt sen käytölle mitään hyötyä.
 

Hk123

Tulokas
Meillä on otsikon mukainen pumppu ja alkoi antamaan vikakoodia e7. Osaako joku sanoa mitä se tarkoittaa? Netistä ei ainakaan suoraa vastausta löytynyt tähän
 
Meillä on otsikon mukainen pumppu ja alkoi antamaan vikakoodia e7. Osaako joku sanoa mitä se tarkoittaa? Netistä ei ainakaan suoraa vastausta löytynyt tähän
Löytyikö syytä tälle? Täältä löytyy sama laite ja sama vikakoodi ja vaihdettu ulkoyksikköön nyt piirikortti, ei auttanut.
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Voisiko olla Midea vaiko Green valmistama tämä laite? (WELL H7 = Midea Oasis) Kauko-ohjain on sama kuin Midea käyttää. :cool:

=> Kosteutta anturissa?

1781202002822.png


1781201820698.png
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom