EU jakamassa sateliittitaajuudet uusiksi

Jule

Vakionaama
Sieltäkö se 6G on tulossa?
Voidaanhan siihen 6G standardiin ympätä noita suoria satelliittilinkkejä nykyista paremminkin, mutta varsinaiseen nopeaan tai matalaviiveiseen tiedonsiirtoon 2GHz taajuus satelliittiin ei sovellu, jota kai ensisijaisesti odotetaan.
 
Back
Ylös Bottom