Helenillä invertterien poistomyynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fraatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli katsottua, tässä verrattiin mikroinverttereitä tavallisiin. Ei siinä sanottu etteikö muutkin panelit pärjäisi yhtä hyvin. Lopputulema oli että mikroilla varjostuksessa teho oli 10% parempi kuin tavallisella invertterillä.

Ei siinä ollu mikroinventtreitä vaa optimisaattori ja ilman sitä
Joo täytyis martiinalle pistää viestii et ottaa toiset paneelit testiin

Videon päätarkotus oli kumota yleistä väitettä että varjostus laskee koko kentän tuoton
Oli mun mielestä tehty huolellisesti testi ja ainakin rec toimi hyvin ja nyt niitä saa edullisesti

Receissä ei varjoista ole haittaa,nehän on tuolla kans tarjouksessa
Videon päätarkotus oli kumota yleistä väitettä että varjostus laskee koko kentän tuoton
Oli mun mielestä tehty huolellisesti testi ja ainakin rec toimi hyvin ja nyt niitä saa edullisesti
Rec toimi tuossa kyllä juu, mutta ei siinä mitään semmosta mainostettu että se olisi Rec:in hyvyyttä sinänsä vaan annettiin ymmärtää että kaikilla tapahtuis samalla tavalla. Näin tuon itse ymmärsin.

Rec toimi tuossa kyllä juu, mutta ei siinä mitään semmosta mainostettu että se olisi Rec:in hyvyyttä sinänsä vaan annettiin ymmärtää että kaikilla tapahtuis samalla tavalla. Näin tuon itse ymmärsin.
Rec Alpha Pure-R pitäis toimia paremmin koska siinä on tupla määrä ohitus diodeja.

Rec Alpha Pure-R pitäis toimia paremmin koska siinä on tupla määrä ohitus diodeja.
Onko tuo jotenkin 'half-cutin' sijaan 'quarter-cut' paneeli?

1738758630956.png

Näin olen asian mieltänyt... Alpaha Pure-r on korkeammat jännitteet - kenno rakenne lienee hieman erilainen - ja muutenkin Pure sarja tituleerataan parhaiden paneelien jokkoon.
Hyvältähän tuo paperilla näyttää...

Taisi tuokin paneeli tuossa videossa antaa 0W tehot kun puolikas oli peitetty ilman optimaattoria keskusinvertterillä, muistaakseni...

Onk joku Turkusen suunnassa kiinnostunu noista REC paneeleista?

Lavassa 33kpl voisin harkita puolikasta tuosta määrästä. Lava painanee alle tonnin joten pakulla sais haettua.

Takaisin
Ylös Bottom