Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Receissä ei varjoista ole haittaa,nehän on tuolla kans tarjouksessa
Rec toimi tuossa kyllä juu, mutta ei siinä mitään semmosta mainostettu että se olisi Rec:in hyvyyttä sinänsä vaan annettiin ymmärtää että kaikilla tapahtuis samalla tavalla. Näin tuon itse ymmärsin.Videon päätarkotus oli kumota yleistä väitettä että varjostus laskee koko kentän tuoton
Oli mun mielestä tehty huolellisesti testi ja ainakin rec toimi hyvin ja nyt niitä saa edullisesti
Rec Alpha Pure-R pitäis toimia paremmin koska siinä on tupla määrä ohitus diodeja.Rec toimi tuossa kyllä juu, mutta ei siinä mitään semmosta mainostettu että se olisi Rec:in hyvyyttä sinänsä vaan annettiin ymmärtää että kaikilla tapahtuis samalla tavalla. Näin tuon itse ymmärsin.
Onko tuo jotenkin 'half-cutin' sijaan 'quarter-cut' paneeli?Rec Alpha Pure-R pitäis toimia paremmin koska siinä on tupla määrä ohitus diodeja.
Näin olen asian mieltänyt... Alpaha Pure-r on korkeammat jännitteet - kenno rakenne lienee hieman erilainen - ja muutenkin Pure sarja tituleerataan parhaiden paneelien jokkoon.
Hyvältähän tuo paperilla näyttää...Näin olen asian mieltänyt... Alpaha Pure-r on korkeammat jännitteet - kenno rakenne lienee hieman erilainen - ja muutenkin Pure sarja tituleerataan parhaiden paneelien jokkoon.