HS:n evästeistä kieltäytyminen muuttuu maksulliseksi

Okay eli Alma laittoi Iltalehden koekaniiniksi ja Sanoma laittoi HS:n.

Joutuvat varmaan tarkkaan miettimään hinnoittelua.
Jos pyytää liikaa > lukijat ei osta > lukijoiden määrä tippuu > mainostulojen määrä tippuu.

No, olen itse pärjännyt kokeeksi jo monta viikkoa pelkkien 21:45 YLE:n tiiviiden uutisten varassa ja joka päivä ei tarvitse nähdä niitäkään, joten pitääkin puhua puoliso, jonka nimissä tilaus on, ympäri luopumaan Hesarin muiden medioiden tapaan klikkiotsikoitujen juttujen tilaamisesta.
Tuntuu muuten aika kivalta vähentää omaa informaatioähkyä.

"Kuukausimaksu poistaa digitaalisen mainonnan lukijan näkyvistä lähes kokonaan näköislehtiä lukuun ottamatta."
Ai jaa... Ei siis kuitenkaan silti aivan kokonaan.

Viimeksi muokattu:
Itse luen nykyään vain Ylen uutisia. Iltalehti meni boikottiin ajat sitten Alman evästesekoilun takia, Iltasanomat (ja -lehti) taas ei oikeita uutisia tee, pelkkiä klikkiotsikoita ja "syötkö oikein / tämä aiheuttaa syöpää" höpöhöpö juttuja.
Ja periaatteestakaan en nykypäivänä masksa (huonoista) uutisista latin latia.

Siis jos on se hesarin 750€ vuositilauksen kylkiäisenä tuleva hs.fi tunnus, niin pitäisi maksaa vielä extraa tai hyväksyä seurantaevästeet?

Eiköhän tuo vuosihinta sisällä nettiversionkin? Tai ainakin näköislehtiä pääsisi lukemaan.
Ja näköislehdissä mainokset säilyy eli pysyvät 1-1 paperiversion kanssa.

Jaa, seuraavan kerran kun HS myyjä soittaaa sanon että veloitan 5EUR/krt puhelinmyyjien soitoista... onko nyt niin että tallennatte puhelun ihan varmasti?

Ite kun sammuttaa selaimen, tyhjenee automaattisesti välimuistit, evästeet jne.
Toki poikkeukset lisään tarvittaessa, esim. tämän palstan evästeet eivät lähde, muuten joutuisi kirjautumaan aina uudelleen kun selaimen avaa.

Hesari muutti evästeistä kieltäytymisen maksulliseksi

Onko laillista Meta ei hommassa onnistunut.

40v tullut lesken lehti (TuruSanomat) ei vaadi evästeitä,kun sen aamulla hakee postilaatikosta.

Viimeksi muokattu:
"lukijalla pitäisi olla todellinen vaihtoehto kieltäytyä evästeistä. Ja todelliseksi vaihtoehdoksi ei katsota sitä, että asian voi hoitaa rahalla."

Minä vuonna on tapahtunut jonkinlainen muutos, joka pakottaa lukijan pitämään evästeitä säilössä ylipäätään?

Koko evästesekoiluhan on poliitikkojen oma "teknologia" projekti.

Tilanne mennyt sikäli jo ikäväksi että kun lähes kaikki sivut kyselee lupaa evästeille niin osa kyseleekin lupaa lähettää ilmoituksia tai jopa ladata selaimeen ohjelmia samantapaisella kysymyksellä, johon refleksin omaisesti vastataan myöntävästi.

Takaisin
Ylös Bottom