mertsi1340
Jäsen
Joku siellä Panasonicin osiossa on saanut selville miten voidaan manuaali puhallusta laittaa päälle ilman lämmitys tai jäähdytys toiminto. Tämä on heino esim. kun takka on päällä ja halutaan levittää sen lämpöä ympäri talon. Tämä temppu toimii myös IVT pumpussa. Asiasta tarkemmin seuraavassa threadissa:
http://www.lampopumput.info/foorumi/viewtopic.php?t=78
http://www.lampopumput.info/foorumi/viewtopic.php?t=78