Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
MasaVaari sanoi:eikait IVT:n kauko-ohjaimen (erikseen ostettaessa) hinta turhaan ole lähes 300E, ellei siihen liity softaa vastinneeksi hinnalle.
En haluaisi uskoa tiedotteen olevan negatiivista markkinointia esim. IVT:tä vastaan. Se tässä tulee mieleen, mutta kertokaa jos olen väärässä.
Teemu Vaasa sanoi:Scanofficelta voi juuri tuollaista odottaakin...Firma alkaa mielestäni valua ultin tasolle VTT-kikkailuineen ja harmaatuonteineen (Toshiba E-malli).
Valitessasi laitetta, jossa on +8 asteen ylläpitomahdollisuus, kiinnitä erityistä huomiota ottotehoon. Minimi ottotehon tulee olla mahdollisimman alhainen katkokäynnin välttämiseksi. Ylivoimaisesti vähiten katkokäyntiä tulee Toshiba daiseikailla.
Kylmäkäsi sanoi:Vähän off-topic, mutta mökkeillessä kannattaa muistaa, että pesukoneiden pumppuihin ja apk:n suolasäiliöihin jää aina vähän vettä. Sehän jäätyy, jos mökin lämpötila painuu pakkasen puolelle. Ja jää laajenee ja muovi halkeaa...

teukka sanoi:Jostakin luin, että ei kannattaisi pitää kesämökeissä peruslämpöä. Vesijohtojen pitää olla tyhjennettävää sorttia ja pysytään talvella kotona - mitäpä sinne hankien keskelle. Minä olen ainakin lapsena saanut riittävästi asua vaatimattomasti pakkasen kanssa - ei huvita enää.![]()