Ilmalämpöpumppu maksoi itsensä takaisin alle kolmessa vuodessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

janti

Moderaattori
Ylläpitäjä
http://greentex.fi/uusi/pdf/ILP%2001_06.pdf

Näyttäisi olevan Älvsbytalo Lohiatar

Tuolta löytyy myöskin uutuus NOISE KILLER -asennussarja (vai pitäisikö sanoa noise killer ;))
http://greentex.fi/uusi/pdf/Noisekiller%20esite.pdf

Vs: Ilmalämpöpumppu maksoi itsensä takaisin alle kolmessa vuodessa

Mikähän tuo laadukas ilppi on?
Sanyo?

sopii hyvin greentexin aikaisempaan mainontaan ei minkäänlaista todellisuus pohjaa.

;D
Greentexin erikoisosaaminen "korostuukin" näissä takuuasioissa.
Varsinkin lisätakuiden suoramyynnissä käteisellä. ;D
Näin olen kuullu "pikku linnuilta".

En tiedä, mitä "laadukkaat" pumput ovat maksaneet viisi vuotta sitten ja mitä on maksanut asennus. Olisi kohtuullista ilmoittaa joitakin hintoja, kun tuo juttu epäilyttää...

Olen käsittänyt, että pumput ovat maksaneet silloin huomattavasti enemmän, ehkä aiankin tuplasti...
::)

teukka sanoi:
En tiedä, mitä "laadukkaat" pumput ovat maksaneet viisi vuotta sitten ja mitä on maksanut asennus. Olisi kohtuullista ilmoittaa joitakin hintoja, kun tuo juttu epäilyttää...

Olen käsittänyt, että pumput ovat maksaneet silloin huomattavasti enemmän, ehkä aiankin tuplasti...
::)

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä? 17.000kWh taitaa maksaa nykypäivänä n. 1360€. Jos siitä säästää puolet, on säästö 3*680 = 2040€. Eikö sillä saa jo laatupumpunkin?

Itselläni on aennuksineen n. 750€ maksanut halpapumppu, ja samalla laskutavalla täytyisi tuollaisen 17.000kWh lämmityskulutuksen vähentyä vain n. 20%, jotta pumppu maksaisi itsensä takaisin.

Saiko viisivuotta sitten pumppuja alle 3000 euron? Kuinka kallista oli sähkö viisi vuotta sitten? 8)

Takaisin
Ylös Bottom