Ilman ohjain "proto" kehukaa tai haukkukaa!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Late
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Late

Aktiivinen jäsen
Mitäs mieltä olisiko tarvitsijoita tuommoiselle.... itselle näppäsin tehdä tuollaisen ohjaimen kun huone (jonka oven päällä ilppi on) ei tahdo saada oikein uunin eikä ilpinkään lämpöä. Vaan nyt rupesi huone lämpeämäään. Tarkoitus olisi vielä hiemaN LYHENTÄÄ tuota peltiä ja kääntää kiinnitys ruuvien lipareet sisäänpäin ja tietysti kosmeettinen viimeistely (raepuhallus ja maalaus) sisäyksikön väreihin sopivaksi(itselleni valkoiseksi tai harmaaksi) .

Nyt kun käyttää pystysuuntaista swingiä niin AINA kun siipi osoittaa alaspäin niin silloin saa myös takana oleva huonekin lämpöpuhallus annoksen! Nyt laitelkaa vaan mulle mittoja niin tehdään teillekin tuollaiset!

Liitetiedostot

• IMG_0059.jpg
    IMG_0059.jpg
    66,4 KB · Lukukerrat: 663
Vs: Ilman ohjain "proto" kehukaa tai haukkukaa!!!!!!!!!!!!!

Late sanoi:
Mitäs mieltä olisiko tarvitsijoita tuommoiselle.... itselle näppäsin tehdä tuollaisen ohjaimen kun huone (jonka oven päällä ilppi on) ei tahdo saada oikein uunin eikä ilpinkään lämpöä. Vaan nyt rupesi huone lämpeämäään. Tarkoitus olisi vielä hiemaN LYHENTÄÄ tuota peltiä ja kääntää kiinnitys ruuvien lipareet sisäänpäin ja tietysti kosmeettinen viimeistely (raepuhallus ja maalaus) sisäyksikön väreihin sopivaksi(itselleni valkoiseksi tai harmaaksi) .

Nyt kun käyttää pystysuuntaista swingiä niin AINA kun siipi osoittaa alaspäin niin silloin saa myös takana oleva huonekin lämpöpuhallus annoksen! Nyt laitelkaa vaan mulle mittoja niin tehdään teillekin tuollaiset!

Onko kuvaa aparaatista?

Mikkok sanoi:
Hieno idea :) Toimiiko oikeasti ?

Samaa mieltä. Hieno!

Itse olen vielä pumputtomana miettinyt portaikkoasennusta. Tuolla menetelmällä voisi tehdä ilmavirtojen puolituksen ylä- ja alakertaan.

Tuo voisi vielä olla sellainen "universaalimalli", että leveyttä ja syvyyttä voisi säätää "portaattomasti"

Kiitos kiitos älkääpäs nyt innostuko kehumaan minähän ihan punastun... Smiley211003

Joo universaali mallia itsekin pähkäilin eihän siihen tartte kuin pilkkoa tuo muutamaan osaan ja pitkulaisia uria vaan laserilla lisää ja ruuveja&muttereita pussillinen mukaan! N. kaksi tuntia on ollut ko."spoileri" paikallaan ja perä huone on ihan yhtä lämmin kuin muutkin huoneet!(tähän asti ollut 3-4 astetta viileämpi Pakko myöntää itsekin että tulipa hyvä ja miksen tuota aiemmin keksinyt!

ps.pitäisköhän hakea hyödyllisyys malli suojaus ennenkuin joku kopioi idean ja tahkoaa sillä miljoonia..............

jos irroitaa ylös alas moottorin fd:stä ja laittaa pienet pahvit tms siipien väliin niin sivusuuntaus muuttuu aivan toiselle planeetalle vs nuo alkuperäiset...

Takaisin
Ylös Bottom