Tausta:
Uteliaisuus heräsi vianhaussa. IVT 12-FR-N matala lämmitysteho ja sisäyksikön näyttö on "jumittunut" -2c lukemaan. Ulkolämpötila kuitenkin vaihdellut -10- +3c. Ulkoyksikössä näköjään 5kpl lämpötila-antureita.
Topic:
Onko kellään faktaa siitä onko yleisimmissä ilmalämpöpumpuissa käytetyt lämpötila-anturien komponentit PÄÄSÄÄNTÖISESTI jotain "tiettyä vakiomallia tietyllä vakiokäyrällä tietyissä paikoissa" ts. standardikomponentti tietyssä käyttöpaikassa. Anturien kotelointi voi vaihdella mutta karrikoidusti: voiko marketista ostetussa sisä/ulkolämpömittarissa sekä ilmalämpöpumpussa olla käytössä saman valmistajan komponentti johdon päässä?
Muuta:
Löytysikö keneltäkään ko. pumpun schemaa jossa näkyisi vastusarvot lämpötilakäyrällä että pääsisi mittailemaan ovatko ehjät? Mitähän korjaussarja maksaa ja mitä mahdollinen OEM vaikka Yleiselektroniikasta?
Uteliaisuus heräsi vianhaussa. IVT 12-FR-N matala lämmitysteho ja sisäyksikön näyttö on "jumittunut" -2c lukemaan. Ulkolämpötila kuitenkin vaihdellut -10- +3c. Ulkoyksikössä näköjään 5kpl lämpötila-antureita.
Topic:
Onko kellään faktaa siitä onko yleisimmissä ilmalämpöpumpuissa käytetyt lämpötila-anturien komponentit PÄÄSÄÄNTÖISESTI jotain "tiettyä vakiomallia tietyllä vakiokäyrällä tietyissä paikoissa" ts. standardikomponentti tietyssä käyttöpaikassa. Anturien kotelointi voi vaihdella mutta karrikoidusti: voiko marketista ostetussa sisä/ulkolämpömittarissa sekä ilmalämpöpumpussa olla käytössä saman valmistajan komponentti johdon päässä?
Muuta:
Löytysikö keneltäkään ko. pumpun schemaa jossa näkyisi vastusarvot lämpötilakäyrällä että pääsisi mittailemaan ovatko ehjät? Mitähän korjaussarja maksaa ja mitä mahdollinen OEM vaikka Yleiselektroniikasta?