W
Wesa
Vieras
Olen tuon uuden Ulti 10 Pro Plussan (Midea Corona) kanssa pannut merkille, että puhalluksen nopeus lämmityksellä on osin riippumaton asetuksesta. Ainoastaan spurttien yhteydessä tuntuu puhaltavan säädetyllä nopeudella jonka jälkeen pudottaa ykköselle. Jos pyynti vs sisälämpöero on suuri tuntuu myös puhaltavan säädettyä nopeutta, muuten on käytännössä aina ykkösellä. Tämä vaikeuttaa COPin arviointia.
Pelkällä puhalluksella tottelee säätöä ja olen lisännyt sisäyksikköön roikkuvan tuulilangan jonka asennosta näkee varsin hyvin puhallusnopeuden, -mikäli käyttää jotain kolmesta perusnopeudesta?
Onko tälläinen automaattisäätö manuaaliasetuksella kuinka yleistä muissa pumpuissa ja jos on kuinka arvioitte kulloisenkin nopeuden?
Pelkällä puhalluksella tottelee säätöä ja olen lisännyt sisäyksikköön roikkuvan tuulilangan jonka asennosta näkee varsin hyvin puhallusnopeuden, -mikäli käyttää jotain kolmesta perusnopeudesta?
Onko tälläinen automaattisäätö manuaaliasetuksella kuinka yleistä muissa pumpuissa ja jos on kuinka arvioitte kulloisenkin nopeuden?