IVT 09LR-N kylmäainetäyttö

puuhis

Vakionaama
Kaverilla otsikon mukainen pumppu ja näyttäisi että laitteesa ei ole kaikki paukut tallella. Service manuaalista selviää että kylmäainetta laitteessa pitäisi olla 1140g. Entä kun putkipituus on 6m, pitäisikö ainetta olla enemmän? Kylmäkalle tulossa tarkastamaan laitteen ja olisi hyvä tietää itsekin onko tuo 1140g riittävästi koska kylmäaineet tullaan tarkastamaan puntarilla.
 
Back
Ylös Bottom