T
tapio50
Vieras
Tulipa hankittua moinen laite Kouvolan ITV Centeristä, asennus keskiviikkona, tarjous 1890 €.
Nyt kun olen lueskellut tätä foorumia niin huomasin että laite on ollut markkinoilla jo useamman vuoden,
eli ostiko jonkun susikoneen joka poistuu markkinoilta, vai voiko luottaa että se toimii ainakin muutaman vuoden.
Talo on -35 rakennettu 1,5 kerrosta alle 100 neliötä, sisäyksikkö avorappuun yläkerran lattiatason yläpuolelle.
Nyt kun olen lueskellut tätä foorumia niin huomasin että laite on ollut markkinoilla jo useamman vuoden,
eli ostiko jonkun susikoneen joka poistuu markkinoilta, vai voiko luottaa että se toimii ainakin muutaman vuoden.
Talo on -35 rakennettu 1,5 kerrosta alle 100 neliötä, sisäyksikkö avorappuun yläkerran lattiatason yläpuolelle.
