IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

H

helvar

Vieras
IVT UUTUUS 12 JHR-N on kaikkien aikojen paras ilmalämpöpumppu.
Faktoja laitteesta!
- COP 5,5
- Lämpöä jopa -30C pakkasesta
- Teho -18C = 2,9kW COP 2,31
- 5 vuoden ErikoisTakuu
 

rouda

Jäsen
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

tulee myyntiin 2009 tammi-helmikuussa.

ruotsin esite
www.ivt.se/download.asp?pt=pdf&fn=Folder_12JHR-N.pdf -
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Tässäpä tietoa vastaavasta Sharpin mallista AY-XPCxxJHR.
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=479.msg56627#msg56627
 
T

Tilator

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

janti sanoi:
Tässä testitulokset Energimyndigheten testeistä

Eli pohjolan perille myydään taas vanhentunutta tekniikkaa hyvillä puheilla.

Tulevatkohan R417 masiinat tänne vasta sitten, kun jotakin parempaa on taas ensin kehitetty isoille markkinoille?
 
T

Teemu Vaasa

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #7
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

laite on käytännössä vanha malli uudella softalla. Hyvä laite, valitettavasti vaan taitaa olla pilalle hinnoiteltu tuokin.
 

rouda

Jäsen
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

12 JHR-N

-virran syöttö ulkoyksikköön
-kylmäaineputkien koko (1,4” ja 3,8”)
- R 410 A 1140 g
 
T

TeamEetu

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #9
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Toshiban kompuran tilalla on vaihdettu matsuhita eli tais olla pansu kompura. Voi olla että muistan väärin tai sotken sharpit ja ivt:t keskenään. Siis uudessa ivteessä ainakin on toi matsuhita.
 
J

jule-

Vieras
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

TeamEetu sanoi:
Siis uudessa ivteessä ainakin on toi matsuhita.
Saavat päivittää vikakoodilistan kattamaan myös H-16 vian. :D
 
K

kriitikko_o

Vieras
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Kuulostaa hyvältä, mutta COP ja tehot näyttäis olevan samoilla linjoilla aikaisemman mallin kanssa. Ei kannata pistää vanhaa pumppua heti myyntiin. :D
Positiivista on se, että luvataan toimivan -30C:ssa. Vielä kun sais kommentteja tänne pakkaskestävyydestä. Mutta taitaa jäädä ensi talvelle.
 

Jallu-v

Aktiivinen jäsen
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

kriitikko_o sanoi:
Kuulostaa hyvältä, mutta COP ja tehot näyttäis olevan samoilla linjoilla aikaisemman mallin kanssa. Ei kannata pistää vanhaa pumppua heti myyntiin. :D
Positiivista on se, että luvataan toimivan -30C:ssa. Vielä kun sais kommentteja tänne pakkaskestävyydestä. Mutta taitaa jäädä ensi talvelle.

Tässä IVT lämpöpumpussa ei enää Cop:it kohdillaan. Lämpötila -15c ja on tämän talven kuvaa.
 
J

jule-

Vieras
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Santos sanoi:
Tässä IVT lämpöpumpussa ei enää Cop:it kohdillaan. Lämpötila -15c ja on tämän talven kuvaa.
Sammaleesta ja brändin värillisyydestä päätellen pumppu varjon puolella. :cool:
Tuleeko tossa sähköjohdot jossain teräspunotussa putkessa koneelle? ???
 

Jallu-v

Aktiivinen jäsen
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

jule- sanoi:
Santos sanoi:
Tässä IVT lämpöpumpussa ei enää Cop:it kohdillaan. Lämpötila -15c ja on tämän talven kuvaa.
Sammaleesta ja brändin värillisyydestä päätellen pumppu varjon puolella. :cool:
Tuleeko tossa sähköjohdot jossain teräspunotussa putkessa koneelle? ???

Sähkö,- kylmäputket tulivat kyseisessä IVT:ssä normaalisti , fläkti yritti käyntiä ja kompressori / sisäyksikkö jatkuvalla käynnillä.
Ihmettelin pumpun sitkeää käyntiä tuossa jäämäärässä ja varolaitteiden toimimaattomuutta.
Selväähän se tämän laatumerkin yksilö-vikaisuus (ei normaalia).
Pyytämäsi lisäkuva putkien kohdalta tulopuolelta, harmaa putki on tuleva kondenssiletku sisäyksiköltä.
 
J

jule-

Vieras
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

jule- sanoi:
Tuleeko tossa sähköjohdot jossain teräspunotussa putkessa koneelle? ???
Näytti olevankin Toppi-letkua. :D
 

Både

Kylmämestari
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Erikoisinta tuossa IVTssä on se että siihen 2500€ saa VAIN seinäkiinnityksen.maahan sitten plus 200 ekua.
 
D

Dippa

Vieras
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Tämä pumppu näyttäsi muodostaneen itse itselleen maatelineen ;D Säästöä siis 200 euroa. Konesähkärinä toi MMJ tollai tukemattomana saa selkäpiin karmimaan, ei näytä kivalta. Olisi edes nippuside pitämässä kaapelia kiinni. Kannatan sähköasennuksien tekoa Ölflex CY:llä jos sattuu hiasen perästä löytyyn.
 

Både

Kylmämestari
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Ölflex on hyvä kaapeli,on vaa perskaleen kallis...muistaakseni 5€/metri.Käytettiin sähköhommis lähinnä äänentoistojärjestelmissä.
 
T

ToniA

Vieras
Vs: IVT 12 JHR-N Kaikkien aikojen paras!

Både sanoi:
Ölflex on hyvä kaapeli,on vaa perskaleen kallis...muistaakseni 5€/metri.Käytettiin sähköhommis lähinnä äänentoistojärjestelmissä.

Vähän vissiin muisti pätkii ;D Koitappa kysyä hinta sähkötukkurilta.
 
Back
Ylös Bottom