IVT 12 JHR-N pärjäsi Norjalaisessa VG:n lämpöpumppuvertailussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

janti

Moderaattori
Ylläpitäjä
Norjalaiset ovat tulkinneet Ruotsalaisen SP:n (Energimydighetenin) testituloksia ja saaneet sille "voittajan".
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=536179

Uusin IVT 12 JHR-N säästää eniten kaikissa paitsi isoimmassa kulutuksessa.

"Suveren vinner
Vinneren er den nye varmepumpen fra IVT, AY-XP12JHR-N. Den scorer best i hele fem av seks forskjellige
værscenarier i testen"

varmepumpe_tabell.jpg

Samaiset testiulokset on Mitsu kääntänyt omaksi edukseen. :-\

"FD-Heat Kirigamine scorer best på den siste testen i VG den 18 Januar 2009.

Ingen pumpe sparer mer kW timer enn modellen FD-Heat Kirigamine 6,6 i denne testen. Det er heller ingen av modellene som kan vise til like stor varmekapasitet som Mitsubishi Electric sine Kirigamine modeller."

http://www.miba.no/en.php/news/,nid.39

varmekapasitet.jpg

Vs: IVT 12 JHR-N pärjäsi Norjalaisessa VG:n lämpöpumppuvertailussa

Yllättävän tasaisia ovat säästölaskelmat kaikilla pumpuilla. Pelkästään tämän perusteella vaikuttaisi lähinnä makuasialta, mikä pumpuista on paras. Itse olen päätymässä siihen, että seuraavan pumpun hankintaperusteina ovat hankintahinta (asennettuna), pumpun ominaisuudet (kake, lämpötilanmittaustapa, sulatustiheys, äänenpainetaso, koko ja ulkonäkö) sekä foorumilta saatu palaute käyttäjiltä. Pumpun merkki saa olla sitten ihan mikä väliinsä.

Vs: IVT 12 JHR-N pärjäsi Norjalaisessa VG:n lämpöpumppuvertailussa

ValiantMan sanoi:
Yllättävän tasaisia ovat säästölaskelmat kaikilla pumpuilla. Pelkästään tämän perusteella vaikuttaisi lähinnä makuasialta, mikä pumpuista on paras. Itse olen päätymässä siihen, että seuraavan pumpun hankintaperusteina ovat hankintahinta (asennettuna), pumpun ominaisuudet (kake, lämpötilanmittaustapa, sulatustiheys, äänenpainetaso, koko ja ulkonäkö) sekä foorumilta saatu palaute käyttäjiltä. Pumpun merkki saa olla sitten ihan mikä väliinsä.

Valitettavasti näilläkään numeroilla ei ole suoraa yhteyttä pumppujen todelliseen toimintaan, erityisesti sulatteluun...

Takaisin
Ylös Bottom