No nyt tuli vika . Noin 7 vuotias IVT oireilee seuraavasti : Laitan pumpun päälle, lippa kääntyy sisään, ulkoyksikkö pyörii. Hetken huristelee, lippa kääntyy säädettyyn puhallusasentoon sisäyksikössä. Lämmitys ei kumminkaan ala. Hetken on tässä asennossa, sitten alkaa punaista ja keltaista vilkuttaa. Vilkutuksilla on tietty järjestys, voiko tästä päätellä vikakoodin?