Ultimaattori
Aktiivinen jäsen
Mökillä toimii sharpin pumppu ja olen aikeissa hankkia sille kaveriksi IVT GSM ohjauksen. http://ilmalampocentershop.com/product_info.php?products_id=52&osCsid=b7bca933a189e595c9dcf639f222c473
Olisin ennen hankintaa kuullut mielelläni käyttökokemuksia , lähinnä toimivuuden suhteen.
Entä tuleeko vaihtoehtoista hankintapaikkaa mieleen?
Olisin ennen hankintaa kuullut mielelläni käyttökokemuksia , lähinnä toimivuuden suhteen.
Entä tuleeko vaihtoehtoista hankintapaikkaa mieleen?