mertsi1340
Jäsen
Moi,
Noin kuukauden ajan pumppu ei ole tuottanut lämpöä kuten ennen.
Pumppu antaa vikakoodin 2-3 joka ilmeisesti tarkoittaa kylmäaineen vajausta.
Onko normaalia, että kylmäaine vähenee iän/käytön myötä?
Pumppu on toiminut kohta 7 vuotta ilman ongelmia.
Pumpun merkki on IVT ja malli AE-X09DR-N.
Noin kuukauden ajan pumppu ei ole tuottanut lämpöä kuten ennen.
Pumppu antaa vikakoodin 2-3 joka ilmeisesti tarkoittaa kylmäaineen vajausta.
Onko normaalia, että kylmäaine vähenee iän/käytön myötä?
Pumppu on toiminut kohta 7 vuotta ilman ongelmia.
Pumpun merkki on IVT ja malli AE-X09DR-N.