J
jule-
Vieras
Miten teillä toimi tuo ionitasapainotus.
Itse en edes saa sitä päälle. ???
Ohjekirjassa se neuvotaan laittamaan päälle Plasmakluster painikkeella.
1. painallus = ilmanpuhdistus / sininen merkkivalo palaa
2. painallus = ionitasapainatus / vihreä merkkivalo palaa
3. painallus = off / normaalitila
Omassa tuo on on/off valintainen sinisellä merkkivalolla.
Vai onko tämä juttu vain jäänne manuaalissa jostain aikaisemmasta mallista?
Itse en edes saa sitä päälle. ???
Ohjekirjassa se neuvotaan laittamaan päälle Plasmakluster painikkeella.
1. painallus = ilmanpuhdistus / sininen merkkivalo palaa
2. painallus = ionitasapainatus / vihreä merkkivalo palaa
3. painallus = off / normaalitila
Omassa tuo on on/off valintainen sinisellä merkkivalolla.
Vai onko tämä juttu vain jäänne manuaalissa jostain aikaisemmasta mallista?
Noh, kuvittelin tuon olevan aivan humpuukia, mutta onkohan se sittenkin toimiva "ihmeteippi"? Nimittäin nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen on selkeästi huomattavissa, että pöly kertyy lähes pelkästään isoiksi mustiksi pölykoiriksi lattialle, mutta ei juurikaan muualle (esim. hyllyille, sälekaihtimiin).