I
Ioxio
Vieras
Eli kysyn täällä samaa mitä Mitsu-osiossa eli. Tyhmään kysymys yksinkertainen vastaus. Eli kuinka IVT (Nordic inverter 12 FR-N) pyörittää sisäilmaa? Eli onko jotain puhallusmoodia ilman lämmitystä?
Itselläni on yksi on/off halpispumppu seinällä ja kun siihen säädetty lämpötila ylittyy, niin se luonnollisesti sammuu. (puhaltaa jonkun 10-20sek kompuran sammumisen jälkeen) Pointtini on se, että kun lämmitän varaavaa takkaa, niin olisi hyvä jos se hyrrä levittäisi senkin lämpöä ympäriinsä. Nyt kun tuntuu sille, että takan lämpö lokalisoituu pääosin vain takan ympärille.
Itselläni on yksi on/off halpispumppu seinällä ja kun siihen säädetty lämpötila ylittyy, niin se luonnollisesti sammuu. (puhaltaa jonkun 10-20sek kompuran sammumisen jälkeen) Pointtini on se, että kun lämmitän varaavaa takkaa, niin olisi hyvä jos se hyrrä levittäisi senkin lämpöä ympäriinsä. Nyt kun tuntuu sille, että takan lämpö lokalisoituu pääosin vain takan ympärille.