IVT - Lämpökerroin COP yli 5 – entä sitten?

J

jule-

Vieras
Ei sinällään mitään uutta.
Tavalliselta ostajalta edellytetään taas hyvää ennustuskykyä ja tietämystä laitteista ja niiden toimivuudesta ennen ostopäätöstä. ::)

• Varmista, että tuotteen maahantuoja ja asennusliike ovat Suomen lämpöpumppuyhdistys SULPUn jäseniä.
Niin , kaikki IVT asennusliikkeet eivät tätä ole. ;)


http://www.ivt.fi/images/images_fi/pdf/ILP_OmaKotiS_A4.pdf
 

PauliG

Vakionaama
Vs: IVT - Lämpökerroin COP yli 5 – entä sitten?

Hirvone voisi perustella miten vaatimus SULPUn jäsenyydestä voi olla tae asennuksen ja myyntitapahtuman onnistumiselle..

:mad: :mad:
 

SON

Vakionaama
Vs: IVT - Lämpökerroin COP yli 5 – entä sitten?

Vähän vanhempi juttu IVT:stä ja sen vaikutuspiirissä olevia koskien. Löytyy yhtymäkohtia 8.4.2009 Kauppalehden uutisoitiin.

http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus/19492.htm
 
P

pellepeloton

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: IVT - Lämpökerroin COP yli 5 – entä sitten?

Joopa joo, Käyköhän tuo Hirvonen myös tekemässä kaikki IVT:n asennukset kun hänen kokemus näyttää vievän heidän joukkojensa asennukset aina kohdalleen. ??? ???
 
Back
Ylös Bottom