K
kuumakalle
Vieras
moi 
ihmettelen noita IVTn hintoa .muita pumppuja saa asenettuna noin 1500e ja ivt 2300e.
no "tossu" on kyllä samoissa hinnoissa.
mikä tossa ivteen pumpussa maksaa ...onko se niin hyvä mitä testit sanoo?
tarkoitus on asentaa kesän aikana pumppu ja olen miettinyt tota nordikaa.kannattaako isommasta maksaa asenettuna tota hintaa.
ihmettelen noita IVTn hintoa .muita pumppuja saa asenettuna noin 1500e ja ivt 2300e.
no "tossu" on kyllä samoissa hinnoissa.
mikä tossa ivteen pumpussa maksaa ...onko se niin hyvä mitä testit sanoo?
tarkoitus on asentaa kesän aikana pumppu ja olen miettinyt tota nordikaa.kannattaako isommasta maksaa asenettuna tota hintaa.