Ruotsissa huhu että KHR-N malli korvautuisi PHR-N mallilla
http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=53058.msg529032#new
Otsikko muutettu. KHR-N mallin korvaajasta ei ole tässä ketjussa sittenkään juttua vaan IVT 09 ja 12 LR-N mallia vastaavasta Sharpin mallista /janti
http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=53058.msg529032#new
Otsikko muutettu. KHR-N mallin korvaajasta ei ole tässä ketjussa sittenkään juttua vaan IVT 09 ja 12 LR-N mallia vastaavasta Sharpin mallista /janti
