1
1234
Vieras
Onkohan IVT:n myyjillä joku kartelli, kun hinta asennettuna menee aina suunnilleen 2500 euroon.
Pumppuhan tuntuu aika hyvältä, mutta hinta-/laatusuhde ei.
Muitakin laatupumppuja (esim. Toshiba, Mitsubishi) tarjotaan kalliillakin hinnalla, mutta sitten on edustajia joilta näitä saa edullisemminkin. Ei hyvää tietysti kovin halvalla saa, mutta onko IVT-edustajilla kilpailua.
Pumppuhan tuntuu aika hyvältä, mutta hinta-/laatusuhde ei.
Muitakin laatupumppuja (esim. Toshiba, Mitsubishi) tarjotaan kalliillakin hinnalla, mutta sitten on edustajia joilta näitä saa edullisemminkin. Ei hyvää tietysti kovin halvalla saa, mutta onko IVT-edustajilla kilpailua.