IVT:n kaukosäädin

J

Jussi

Vieras
Kaukosäädin kannattaa säilyttää kassakaapissa. Omani putosi ja uusi maksoi 188 euroa. Tuli kyllä alle viikossa.
 

Jarmo

Aktiivinen jäsen
huh huh hintaa. Ja huhttelun jälkeen voisin sanoa että kiinalaiset valmisatavat myös "yleismallisia kaukosäätimiä lämpöpumppuihin" ja hinnat ovat aivan jotain muuta, en muista mistä löysin ko.sivun mutta niissä ei ilmeisesti ole kaikkia toimintoja tarjolla.
 
A

Anonymous

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Jussi sanoi:
Kaukosäädin kannattaa säilyttää kassakaapissa. Omani putosi ja uusi maksoi 188 euroa. Tuli kyllä alle viikossa.

Jaa, se josta oli kuva fbk:ssakin :)

Melko kallista täytyy sanoa.
 
Back
Ylös Bottom