mertsi1340
Jäsen
Ajattelin kysyä teiltä muilta paljonko teidän IVT ilpit vievät sähköä?
Mulla on ollut kulutusmittari kaverilta lainassa ja kun täällä pakkasta on ollut 7 ja 3 välillä IVT on vienyt about 25 kWh yhdessä vuorokaudessa.
Asetukset koko ajan:
asetettu lämpötila = 24 °C
puhallusnopeus = 3 (max)
lämittetävä pinta-ala = n. 160 m2 (kaksikerroksinen)
varaavatakka ei ole (avotakka on mutta harvoin päällä)
Niin ja sulatus intervaali, pumppu on ollut noin 50-70 min lämmitys hommissa ja 10-12 min suorittanut sulatusta.
Hyvin lämpöä on riittänyt ja patterit ovat olleet pois päältä (paitsi kylpyhuoneen ja saunan lattialämmitykset)
Onko muilla samanlaiset kulutukset?
Mulla on ollut kulutusmittari kaverilta lainassa ja kun täällä pakkasta on ollut 7 ja 3 välillä IVT on vienyt about 25 kWh yhdessä vuorokaudessa.
Asetukset koko ajan:
asetettu lämpötila = 24 °C
puhallusnopeus = 3 (max)
lämittetävä pinta-ala = n. 160 m2 (kaksikerroksinen)
varaavatakka ei ole (avotakka on mutta harvoin päällä)
Niin ja sulatus intervaali, pumppu on ollut noin 50-70 min lämmitys hommissa ja 10-12 min suorittanut sulatusta.
Hyvin lämpöä on riittänyt ja patterit ovat olleet pois päältä (paitsi kylpyhuoneen ja saunan lattialämmitykset)
Onko muilla samanlaiset kulutukset?