K
Koutsi
Vieras
Onko täällä ollut puhetta vielä tästä uusimmasta IVT-mallista, saakohan jo Suomesta?
http://www.ivt.se/files/pdf/Pr_bl_NordicInverter5kW.pdf
http://www.radron.se/templates/news____5973.asp
Huom. tämä uusin malli on jälkikäteen täydennetty mukaan tuohon testiin omaksi sivukseen (viimeinen sivu):
http://www.radron.se/upload/tabeller/2005/nr%208/051215_komplettering_luftluftvarmepump.pdf
Lupaillaan varmatoimisuutta -30 asteeseen asti...
Eräs ruotsalainen on kertonut ensikokemuksistaan tämän uuden mallin kanssa täällä: http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php/topic,5645.0.html
http://www.ivt.se/files/pdf/Pr_bl_NordicInverter5kW.pdf
http://www.radron.se/templates/news____5973.asp
Huom. tämä uusin malli on jälkikäteen täydennetty mukaan tuohon testiin omaksi sivukseen (viimeinen sivu):
http://www.radron.se/upload/tabeller/2005/nr%208/051215_komplettering_luftluftvarmepump.pdf
Lupaillaan varmatoimisuutta -30 asteeseen asti...
Eräs ruotsalainen on kertonut ensikokemuksistaan tämän uuden mallin kanssa täällä: http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php/topic,5645.0.html