IVT:n uusi malli, Ruotsissa jo testattu lehdessä

K

Koutsi

Vieras
Onko täällä ollut puhetta vielä tästä uusimmasta IVT-mallista, saakohan jo Suomesta?
http://www.ivt.se/files/pdf/Pr_bl_NordicInverter5kW.pdf
http://www.radron.se/templates/news____5973.asp

Huom. tämä uusin malli on jälkikäteen täydennetty mukaan tuohon testiin omaksi sivukseen (viimeinen sivu):
http://www.radron.se/upload/tabeller/2005/nr%208/051215_komplettering_luftluftvarmepump.pdf

Lupaillaan varmatoimisuutta -30 asteeseen asti...

Eräs ruotsalainen on kertonut ensikokemuksistaan tämän uuden mallin kanssa täällä: http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php/topic,5645.0.html
 
E

eepponen

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Vs: IVT:n uusi malli, Ruotsissa jo testattu lehdessä

Nyt viimeistään taitaa saada Suomestakin. Oli nimittäin uusimmassa Suomela-lehdessä mainos pumpusta sivulla 51.
 
E

eepponen

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: IVT:n uusi malli, Ruotsissa jo testattu lehdessä

Toinen isompi (6kW) malli IVT:ltä: IVT NORDIC INVERTER 12 FR-N

Täältä löytyy keskustelua ko. pumpusta Ruotsiksi: http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php/topic,6743.0.html

IVT:n oma esite (Ruotsiksi): http://www.ivt.se/files/pdf/Pr_bl_NordicInverter.pdf
 
Back
Ylös Bottom