IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Tässäpä viimeisimmät testitulokset
http://www.energimyndigheten.se/sv/Hushall/Tester/Tester/Luftluftvarmepumpar/?productGroupId=20&productTestId=405

Tässä uutukaisen esite
http://www.ivt.fi/download.asp?pt=files_fi&fn=IVT12KHR-N_lr.pdf

Vain pieni ero 12 JHR-N malliin verrattuna. Huomaako kukaan mikä ero siellä on?
http://www.ivt.fi/download.asp?pt=files_fi&fn=Folder_12JHR_N_FI.pdf
 
P

Pumppu Ukko

Vieras
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

No sieltähän löytyy kaksi parannusta.
1. Insinöörin on saanu parannettua COP arvoja 0,1-0,2
2. Myyntiosasto on keksiny uuden tavan laskea COP huippu arvo -> taas markkinoiden tehokkain pumppu ;D

Ja hinta on varmaan 500eskoa kalliimpi JHR
 

repomies

Hyperaktiivi
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Pumppu Ukko sanoi:
No sieltähän löytyy kaksi parannusta.
1. Insinöörin on saanu parannettua COP arvoja 0,1-0,2
2. Myyntiosasto on keksiny uuden tavan laskea COP huippu arvo -> taas markkinoiden tehokkain pumppu ;D

Ja hinta on varmaan 500eskoa kalliimpi JHR

Jos COPpi kiinnostaa niin IVT:n COP -15 asteessa on ihan hyvä kyllä. Harvapa pumppu taitaa pistää tauluun yli 2,5 copit ulkolämpötilassa -15 ja sisälämmöllä +20.
 
T

teukka

Vieras
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Olihan siellä otsikkokin, että "TEHOKKAIN LÄMPÖPUMPPUMME" ;D

Tuota otsikkoa voisivat käyttää kaikki, ja puolet lukijoista eivät huomaa tuota jekkua.
 

SON

Vakionaama
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Onko tämä nyt se aiemmin esissä ollut Sharpin uutuus?

http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=7812.0

Smiley211006
 
L

Lämpö

Vieras
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Ei ole :)

JHR-mallista modattu versio ja ei ole paljoo kalliimpi.
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #7
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

janti sanoi:
Vain pieni ero 12 JHR-N malliin verrattuna. Huomaako kukaan mikä ero siellä on?

40 g enemmän kylmäainetta ja ulkoyksikkö 1 dB(A) kovempi ääninen. ;D

"Hyötysuhde voi olla jopa COP 7,3." 7. kertainen ikiliikkuja keksitty?? /a080

=> Lämpöpumpun tehokerroin olisi parempi termi tuohon hyötysuhteen tilalle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hy%C3%B6tysuhde
http://en.wikipedia.org/wiki/Coefficient_of_performance
http://www.kurssit.lut.fi/040301000/main/5_3_4.html
 

SON

Vakionaama
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Jos 12 KHR... on vain modattu 12 JHR... :stä kysytään sitten niinpäin että mikä Sharppi tämä 12 JHR... sitten on? Smiley211006
 
P

Pumppu Ukko

Vieras
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Tietenkin tuunattu GHR :)
 

Joutomies

Jäsen
Vs: IVT Nordic Inverter 12 KHR-N testitulokset

Lukasinpa tuon esitteen ja ensimmäisenä pisti silmään, että sen kirjoittaja/kääntäjällä on tainnut jäädä kieli- ja kielioppiopinnot melko vähiin. Niin karmeaa suomenkieltä paikka paikoin. Itse en ainakaan päästäisi moista esitettä julkisuuteen ilman kunnollista oikolukua.

Oma IVT puksuttaa edelleen ilman murheita ja kai se jonkun kilowattitunnin on edelleen säästänytkin, ainakin kirjanpidon mukaan.
 
Back
Ylös Bottom