IVT nordic ulkoyksikön meteli

A

anttiko80

Vieras
Terve

IVT:n ulkoyksikkö alkanut ääntelemään ja ääni tulee puhaltimesta. Sellainen hieman rämisevä/koliseva ääni. Avasin eturitilän ja kädellä heiluttelin puhaltimen siipiä niin tuntuu pikkuinen välys, joten liekkö laakeri lopussa?

Onnistuuko vaihto itseltä vai pitääkö hommata huolto tai koko moottori? Onko muuten netissä mitään paikkaa, mistä voi varaosia ja pumppujen tarvikkeita katsella?

Viime talvena kertyi pumpun siipiin jäätä, joten varmaan siinä otti siipeensä niin pahasti, että laakeri meni väljäksi.
 
H

heikki_00

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Vs: IVT nordic ulkoyksikön meteli

Onkos tähän tullut selvyyttä? Lähinnä laakerin mitat kiinnostais, jos vaikka ihan laakerikaupasta tuollainen löytyisi...
Luultavasti IVT kauppias suostuu myymään vain koko moottorin, siipineen kaikkineen...
Tietysti jos tuo koko paketti ei montaa kymppiä maksaisi ni mukavampihan se olis vaihtaa
 
Back
Ylös Bottom