A
anttiko80
Vieras
Terve
IVT:n ulkoyksikkö alkanut ääntelemään ja ääni tulee puhaltimesta. Sellainen hieman rämisevä/koliseva ääni. Avasin eturitilän ja kädellä heiluttelin puhaltimen siipiä niin tuntuu pikkuinen välys, joten liekkö laakeri lopussa?
Onnistuuko vaihto itseltä vai pitääkö hommata huolto tai koko moottori? Onko muuten netissä mitään paikkaa, mistä voi varaosia ja pumppujen tarvikkeita katsella?
Viime talvena kertyi pumpun siipiin jäätä, joten varmaan siinä otti siipeensä niin pahasti, että laakeri meni väljäksi.
IVT:n ulkoyksikkö alkanut ääntelemään ja ääni tulee puhaltimesta. Sellainen hieman rämisevä/koliseva ääni. Avasin eturitilän ja kädellä heiluttelin puhaltimen siipiä niin tuntuu pikkuinen välys, joten liekkö laakeri lopussa?
Onnistuuko vaihto itseltä vai pitääkö hommata huolto tai koko moottori? Onko muuten netissä mitään paikkaa, mistä voi varaosia ja pumppujen tarvikkeita katsella?
Viime talvena kertyi pumpun siipiin jäätä, joten varmaan siinä otti siipeensä niin pahasti, että laakeri meni väljäksi.