IVT sisäyksikön ilmamäärät?

J

jule-

Vieras
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

Ei faktaa mutta suuntaa antavat. :D

Eli mittailin noita kerran kanavamittarin kanssa muutamasta kohdasta lukemat ylös ja niistä keskiarvo.
1. Teho Soft
3.8m/s
0.05*0.64*3600*3.8 =437m3/h
2. Teho Low
5.3m/s
0.05*0.64*3600*5.3 =610m3/h
3. Teho High
6.0m/s
0.05*0.64*3600*6.0 =691m3/h
 

Joutomies

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

Paikallinen IVT-kauppias informoi tälläisillä numeroilla:

MalliAYXP9FRN
Soft 5,1 m3/min = 306 m3/h
Low 8,2 m3/min, = 492 m3/h
High 10,3 m3/min = 618 m3/h

Josko ne mallille AYP12FRN olisi erilaiset?
 
J

jule-

Vieras
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

9 ja 12 mallin välillä on melko varmaan eroa.

12 FR-N mallin esitteessä lukee seuraavasti
ILMAVIRTA sisäyksikkö, lämmitys/jäähdytys m3/min 6,0–10,7/8,5– 12,3

ja sama ruotsinkielisessä esitteessä...
LUFTFLÖDE inomhusdel kyla/värme m3/min 6,0–10,7/8,5– 12,3

Kummassakohan oikein? ;)
 

plundstrom

Aktiivinen jäsen
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

jule- sanoi:
Kummassakohan oikein? ;)

Ainakin minun Panassa on lämmityksessä käytössä isommat puhallinnopeudet kuin jäähdytyksellä. Eli noi ruotsin lukemat näyttävät olevan oikeinpäin.
 
T

teukka

Vieras
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

Olen aina kehunut, etta meilla on kello enemman kuin Ruotsissa. Jos ne aikoo kiria muilla sektoreilla... ;D
 
J

jule-

Vieras
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

Sharpin service manuaalista: (9GHR & 12GHR)

Indoor Unit AY-XP12FR-N
High 10.7 m3/min 43 dB(A)
Low 9.3 m3/min 39 dB(A)
Soft 6.0 m3/min 27 dB(A)

Outdoor Unit AE-XP12FR-N
High 30.2 m3/min 49 dB(A)
Low - -
Soft - -

Indoor Unit AY-XP9GHR
High 10.3 m3/min 42 dB(A)
Low 8.2 m3/min 37 dB(A)
Soft 5.1 m3/min 26 dB(A)

Outdoor Unit AE-XP9GHR
High 28.1 m3/min 46 dB(A)
Low - -
Soft - -
 

Joutomies

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #9
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

Jule, antaako se samat numerot lämmitys/jäähdytyskäytössä?

Sain eilen tietoa ihan svenskiltä, että se ruotsinkielinen IVT:n tekninen speksi esitteessä on oikein, käännös on tehty väärin. Kerrankin ruotsalaiset oikeassa... kai.
 
J

jule-

Vieras
Vs: IVT sisäyksikön ilmamäärät?

Ei ole mitään eri arvoja lämmitykselle tai kylmennykselle. Ovat juuri noin kuin kirjoitin.
 
Back
Ylös Bottom