mertsi1340
Jäsen
Tänään ilmalämpöpumppu (IVT, malli AE-X09DR-N, asenettu 2005) oli sammunut ja virhekoodi 9-0 vilkkui koneella.
Otin sähkötulpan pois töpselistä ja vähän ajan päästä pistin takaisin. Tarkistin virhekoodin ja siinä luki 0. Kone uudelleen käyntiin ja se toimii 4-5 tuntia ongelmitta ja sen jälkeen sulatuksen yhteydessä se ei enää puhalla lämpöä. Ulkoyksikko pyörii koko ajan. Vähän ajan päästä se sammuu ja virhekoodi 9-0 ilmestyy taas ja koko proseduuri pitäisi toistaa että saisi pumpun toimimaan seuraavan 4-5 tunnin ajan.
Mikä voisi olla vikana? Onko kokemuksia? Onko pumppu kaput vai voiko asialle tehdä jotain?
Otin sähkötulpan pois töpselistä ja vähän ajan päästä pistin takaisin. Tarkistin virhekoodin ja siinä luki 0. Kone uudelleen käyntiin ja se toimii 4-5 tuntia ongelmitta ja sen jälkeen sulatuksen yhteydessä se ei enää puhalla lämpöä. Ulkoyksikko pyörii koko ajan. Vähän ajan päästä se sammuu ja virhekoodi 9-0 ilmestyy taas ja koko proseduuri pitäisi toistaa että saisi pumpun toimimaan seuraavan 4-5 tunnin ajan.
Mikä voisi olla vikana? Onko kokemuksia? Onko pumppu kaput vai voiko asialle tehdä jotain?