J
JJ_Race
Vieras
Olisiko kellään tietoa, missä anturi majailee ulkoyksikössä. Näyttää 2 astetta liian kylmää koko ajan ja jos saisi jollain konstein vaikka kalibroitua. Kun kone kerää kuuraa niin näyttää vielä enemmän mettään ja sekoittaa sulatusrytmin, kele.... Laite FR-N 09