IVT Ulkolämpötila-anturi

J

JJ_Race

Vieras
Olisiko kellään tietoa, missä anturi majailee ulkoyksikössä. Näyttää 2 astetta liian kylmää koko ajan ja jos saisi jollain konstein vaikka kalibroitua. Kun kone kerää kuuraa niin näyttää vielä enemmän mettään ja sekoittaa sulatusrytmin, kele.... Laite FR-N 09
 
Back
Ylös Bottom