Tere,
Hyvin palvellut IVT lakkasi lämmittämästä (ja kuivaamasta/puhaltamasta). Viilentää hieman. Ulkoyksikkö ei lähde pyörimään ollenkaan. Sisäyksikkö antaa "reset" napista vikakoodin 2-0.
Osaako joku jeesata mistä viasta voisi olla kyse ja miten se korjataan?
Joo...olen kattonu vikakoodit netistä mutta ei niistä pääse oikein pidemmälle.
Kiitoksia etukäteen!
Hyvin palvellut IVT lakkasi lämmittämästä (ja kuivaamasta/puhaltamasta). Viilentää hieman. Ulkoyksikkö ei lähde pyörimään ollenkaan. Sisäyksikkö antaa "reset" napista vikakoodin 2-0.
Osaako joku jeesata mistä viasta voisi olla kyse ja miten se korjataan?
Joo...olen kattonu vikakoodit netistä mutta ei niistä pääse oikein pidemmälle.
Kiitoksia etukäteen!