IVT vikakoodi 2-0 (Nordic Inverter AE-12FR-N)

Teejii45

Tulokas
Tere,
Hyvin palvellut IVT lakkasi lämmittämästä (ja kuivaamasta/puhaltamasta). Viilentää hieman. Ulkoyksikkö ei lähde pyörimään ollenkaan. Sisäyksikkö antaa "reset" napista vikakoodin 2-0.

Osaako joku jeesata mistä viasta voisi olla kyse ja miten se korjataan?

Joo...olen kattonu vikakoodit netistä mutta ei niistä pääse oikein pidemmälle.

Kiitoksia etukäteen!
 

Liitteet

  • IMG_1825.jpeg
    IMG_1825.jpeg
    103,7 KB · Katsottu: 123
  • IMG_1826.jpeg
    IMG_1826.jpeg
    108,7 KB · Katsottu: 84
Back
Ylös Bottom