A
Alarik
Vieras
Mikä kummajainen on tämä IVT ? Mitä se antaa korkean hintansa katteeksi ?
Asennus huolimaton, toiminta epävarmaa, huolto hidas, teho keskinkertainen, yhteydenottoihin ei vastata ?
Onko joku jossakin saanut rahoilleen katetta ?
Kone on vuoden vanha ja kaikki on pielessä.
Asennus huolimaton, toiminta epävarmaa, huolto hidas, teho keskinkertainen, yhteydenottoihin ei vastata ?
Onko joku jossakin saanut rahoilleen katetta ?
Kone on vuoden vanha ja kaikki on pielessä.