P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pollaritapio sanoi:On se sama varaaja jäspi 500/160 Juu meillä putki mies laittoi kolmitie venttiilin se nelitie on kyllä hyllyssä en tiedä mitä eroa sillä nelitiellä saa aikaan?
pollaritapio sanoi:Mitä eroa sillä nelitiellä saa aikaan?
Sähköt on kyllä vedetty helv**in rumasti. Onko sähkömiestä nähnytkään koko pannu.pollaritapio sanoi:Tämmöinen paketti on laitettu uuteen omakoti taloon 137m2 On pelannut hyvin mut odotellaan talvea tuloa miten sitten pelittää.
Adamooppeli sanoi:Sähköt on kyllä vedetty helv**in rumasti. Onko sähkömiestä nähnytkään koko pannu.![]()
Minulle aikanaan sanoi vanhempi sähkömies kun tuli puhetta asennuksen ulkonäöstä. Ei kukaan joka tulee asennusta katsomaan, kysy ensin: paljonko siihen meni aikaa? vaan ensin aina kysytään kuka tämän asennuksen on tehnyt .Raksaaja sanoi:Vai olisiko niin, että "suutarin lapsella ei ole kenkiä".
Itselläni ainakin tahtoo olla tuota ongelmaa..."Ei se oo niin tarkkaa ("kosmetiikan" kanssa) ku itselleen tekee".
Vuosien saatossahan sitä voi sitten parsia niitä kohtia mitkä alkaa silmää häiritsemään.![]()
Mutta itse toimintaan tuolla ei ole vaikutusta.Adamooppeli sanoi:Sähköt on kyllä vedetty helv**in rumasti. Onko sähkömiestä nähnytkään koko pannu.![]()
Onko tosiaan näin..pumputon sanoi:Mutta itse toimintaan tuolla ei ole vaikutusta.

11.-17.10.2011:
Keskilämpötila: +2 C
Sähkö: 346 kWh
49 kWh/vrk
Ylävastus: 3 kWh/vrk
Alavastus: 26 kWh/vrk
PILP: 12 kWh/vrk
Jääkaappi: 2 kWh/vrk
PPK: 0 kWh/vrk
Muut: 6 kWh/vrk