En ole aivan varma mikä siinä lopulta oli. Huomasin kyllä että CRC-arvot olivat erilaiset ja paketti-ID raja-arvot olivat myös erilaiset. Kokeilin näitä myös sinun versioon, mutta ilmeisesti siinä oli jotain ongelmaa ajoituksissa tai tavassa, jolla versiosi generoi paketteja yksitellen ja jää kuuntelemaan tuleeko vastausta. Minun laitteella se kyllä toimi, mutta hyvin epäluotettavasti ja vastaukset rekisteröityivät aniharvoin, ehkä kerran kymmenestä ajokerrasta ja yksittäinen ajo kesti tavallisesti ~5min. Voi olla että huoneyksikkö jotenkin vaikuttaa tähän.Näyttää lopulta aika samalta logiikalta, joten mikä oli lopulta erona mun ratkaisuun? Onko tuo CRC eri vai aiheuttiko se huoneyksinkkö vielä jotain?
Tuossa minun versiossa on tällä hetkellä lähestymistapana mielestäni epäoptimaalisesti se, että ohjelma lähettää 200ms välein kyselypaketin kaikilla mahdollisilla id-numeroilla ja jää vasta sitten kuuntelemaan vastauksia, joita tulee tavallisesti 1-4 kpl. Tämä tietenkin hajoaa jos info näkymä on päällä kummassakaan ohjauspaneelissa koska vastauspaketteja ei tunnisteta eikä liitetä kyselypaketteihin.
Olisi loistavaa, jos joku keksisi kuinka järjestelmän saisi lähettämään "oikean" paketti-ID:n joka kerta tai ainakin saada paketti-ID:t onnistumaan 1-5 yrityksellä.
Tästä huolimatta saan melko nättiä graafia tulemaan. Lisäsin koodiin sanity checkin, joka tiputtaa arvot pois jos ne eivät ole odotettujen rajojen sisällä. Tämä parantaa datan laatua huomattavasti.