Käyttäjäkommentteja kaivataan Art Cool 9 ilmalämpöpumpuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

thaa

Vieras
Moi,

Olen hankkimassa ilmalämpöpumppua. Minulle tarjottiin Art Cool 9 ilmalämpöpumppua. Nyt kaipaisin käyttökokemuksia ko laitteesta ja mallista? Kiitos etukäteen.

Vs: Käyttäjäkommentteja kaivataan Art Cool 9 ilmalämpöpumpuista

tarjottua ehdokasta kannattaa verta ominaisuuksien & hintansa puolesta kilpailijoihin.
Sitten ennen kaupoja kannataa miettiä takuun jälkeistä elämää eli huoltoverkostoa - merkistä riippumatta.

Jos saat kuta kuinkin 700 eurolla, niin osta jos muuten kiinnostaa. Jos et niin älä osta. Olivat Onnisella ainakin kesällä poistomyynnissä.

Minulla on kyseinen pumppu ja olen ollut tyytyväinen (pientä resonoinnin korjausta ollut = putken vääntö). Eihän tuo mikään tykki ole uusiin verrattuna mutta ei ole enää hintakaan (ainakaan joka paikassa ;))

Itselläni pumppu käy todella hyvin myös muutaman + asteen keleillä. Ei ole ongelmia mistään katkokäynnistä vaan puskee pitkään ja hartaasti pienellä teholla lämpöä tupaan.

Kuuluiko asennus 700 euroon ? Mistäs sait noin halvalla ? :)

Siis pelkkä kone oli Onnisella ainakin kesällä vielä poistomyynnissä, taisi olla jopa halvempi. Oli lähellä että ostan alakertaan toisen. Toki virallinen jälleenmyyjä ottaa täyden hinnan ;D

Ei tuo firman kautta tullut aikanaan kuin tonnin maksamaan kun itse asensi ja kylmäkaveri talkoina kävi kytkemässä loput.

Yoman sanoi:
Siis pelkkä kone oli Onnisella ainakin kesällä vielä poistomyynnissä, taisi olla jopa halvempi. Oli lähellä että ostan alakertaan toisen. Toki virallinen jälleenmyyjä ottaa täyden hinnan ;D

Ei tuo firman kautta tullut aikanaan kuin tonnin maksamaan kun itse asensi ja kylmäkaveri talkoina kävi kytkemässä loput.
Ei ole enään onnisen myynnissä

Juu. Se on poistumassa myynnistä tehtaan viimeisiä myydään. Mutta takuu ja huolto toimii normaalisti edelleen.

Miten laite toimii? Lueskelin jostakin, että se puhaltaa välillä täydellä teholla saavuttaakseen halutun lämpötilan ja muun aikaa se olisi ilman puhallusta. Liekö tämä totta?

Tämä tulisi pääasiassa jäähdytykseen kaksikerroksiseen rivariin.

Takaisin
Ylös Bottom