Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Santos sanoi:Näyttäis olevan maahantuojien tukkuhintoja asennusliikkeille.
tauno sanoi:Santos sanoi:Näyttäis olevan maahantuojien tukkuhintoja asennusliikkeille.
Jos ei ole ammattitaitoa muuten myydä ni pannaan sitten hinnalla!
K-rauta Kotka sanoi:tauno sanoi:Santos sanoi:Näyttäis olevan maahantuojien tukkuhintoja asennusliikkeille.
Niin kun ei ole tullut myytyä kuin 10-vuotta pumppuja, ammattitaito hakusessa... kehitettävää on koko ajan, uutta pukkaa. Mutta, kun ostaa paljon voi myydä edullisesti, jolloin myydään myös paljon,,
Tuleva ilpisti sanoi:K-rauta Kotka sanoi:tauno sanoi:Santos sanoi:Näyttäis olevan maahantuojien tukkuhintoja asennusliikkeille.
Niin kun ei ole tullut myytyä kuin 10-vuotta pumppuja, ammattitaito hakusessa... kehitettävää on koko ajan, uutta pukkaa. Mutta, kun ostaa paljon voi myydä edullisesti, jolloin myydään myös paljon,,
Tai sitten, viileä kevät ja vitunmoinen varasto koneita, syksy hiipii hiljalleen lähemmäs..on siinä ikävä yhtälö

K-rauta Kotka sanoi:Syksyllä myydään suurin osa koneista, ainakin meilläpäin.. lämmityskäyttöön. Kevät-kesä myynti on sitten plussaa jos keli on hyvä..
Tuleva ilpisti sanoi:Mitenkäs sinulta tavara kulkee 100-150km päähän?
kakluuni sanoi:Voin myös suositella Kotkan K-rautaa. Kaikki hoitui odotusten mukaisesti ja asennuskin mallikkaasti kumppanin kautta.
Kolme pumppua hyrrää omalla seinällä ja kaksi muuta meni naapurille ja isälleni.
Tuolta kun vielä saa sen pumpun heti matkaan eikä sitten joskus kun varastoon saapuu. Joo, ei ollut hinnatkaan pahoja - edes syksyllä..
Edit: Niin 4 pumppua hain itse paikan päältä, mutta yksi tuli rahdilla Lohjalle myöhempänä hankintana kun välimatkaa löytyy.
mitsu68 sanoi:ei kai vaan asennus yhteistyökumppanit alkaneet myydä liikaa,joten hinnat pudotettiin niin alas, että pysyvät pelkästään asennus puolella. Tässä nyt potkitaan päähän oikein huolella K-kotkan asennusliikkeitä jotka pyrkivät itsekin myymään.Nuo hinnathan ovat suoraan skannon jälleenmyynti hinnastosta. Onnea vaan niille asennusliikkeille jotka "yhteistyössä" ovat asennushinnat K-kotkan kanssa sopineet.

mitsu68 sanoi:Pauli,etkö uskonut selitystäni,siellä asentajat tosiaan alkoivat itse myydä myös laitteita ja K-kotka ei siintä näköjään pitänyt,,itse en voi käsittää tuota K-raudan tyyppiä ollenkaan,ilmeisesti saa kiksejä siintä kun yrittää tappaa pien yrittäjiä.Toisaalta onhan se varmasti hienoa kätellä Skannon johtajaa joka kehuu miten hyvä myyjä hän on ja toivoo jatkossa yhteistyön olevan yhtä hedelmällistä
Toivottavasti nuo asennusliikkeet pitäisivät pintansa ja myisivät itse eivätkä asentaisi K-myyjän pumppuja ollenkaan.
mitsu68 sanoi:Pauli,etkö uskonut selitystäni,siellä asentajat tosiaan alkoivat itse myydä myös laitteita ja K-kotka ei siintä näköjään pitänyt,,itse en voi käsittää tuota K-raudan tyyppiä ollenkaan,ilmeisesti saa kiksejä siintä kun yrittää tappaa pien yrittäjiä.Toisaalta onhan se varmasti hienoa kätellä Skannon johtajaa joka kehuu miten hyvä myyjä hän on ja toivoo jatkossa yhteistyön olevan yhtä hedelmällistä
Toivottavasti nuo asennusliikkeet pitäisivät pintansa ja myisivät itse eivätkä asentaisi K-myyjän pumppuja ollenkaan.
PauliG sanoi:mitsu68 sanoi:ei kai vaan asennus yhteistyökumppanit alkaneet myydä liikaa,joten hinnat pudotettiin niin alas, että pysyvät pelkästään asennus puolella. Tässä nyt potkitaan päähän oikein huolella K-kotkan asennusliikkeitä jotka pyrkivät itsekin myymään.Nuo hinnathan ovat suoraan skannon jälleenmyynti hinnastosta. Onnea vaan niille asennusliikkeille jotka "yhteistyössä" ovat asennushinnat K-kotkan kanssa sopineet.
Tuo K-rauta kotkan hinnoittelu politiikka ihmetyttää?
Eikö yrityksen tavoitteena ole tuottaa voittoa?
Vääristävät hinnoittelua....![]()
K-rauta Kotka sanoi:mitsu68 sanoi:Pauli,etkö uskonut selitystäni,siellä asentajat tosiaan alkoivat itse myydä myös laitteita ja K-kotka ei siintä näköjään pitänyt,,itse en voi käsittää tuota K-raudan tyyppiä ollenkaan,ilmeisesti saa kiksejä siintä kun yrittää tappaa pien yrittäjiä.Toisaalta onhan se varmasti hienoa kätellä Skannon johtajaa joka kehuu miten hyvä myyjä hän on ja toivoo jatkossa yhteistyön olevan yhtä hedelmällistä
Jokainen asentaja saa myydä ja ostaa pumppunsa mistä haluaa, mutta joidenkin kanssa on sovittu että ostavat meiltä. Asentajille on tietenkin erihinnat kuin ne jotka ovat täällä näkyvissä, asentaja saa pumpusta myös katetta. Edelleen kun ostaa paljon voi myydä halvemmalla, vaikea asia käsittää. Eikä siitä pumpusta tarvise 500€ katetta ottaa tai miten sen sitten jokainen tekeekään. Tarkoitus ei ole tappaa pienyrittäjiä, kai jokainen haluaa palkkansa ansaita. Ja jos tässä joku pienyrittäjä kuolee ei se ainakaan ole meidän asennusyhteistyökumppani/t, jotka tekevät monia muitakin asennuksia...
Jos asiakas haluaa ostaa ja hinta on ok silloin myydään oli sijainti sitten vaikka Oulussa. Asennusalueen on asentaja itse ilmoittanut, missä asentaa... ollaan vissiin sohaistu pahasti asentajien ampiaspesään. PauliG hyvä että sait pumpun kaupaksi
Kaikkea hyvää kaikille pumppupojille ja tytöille![]()
pahhi sanoi:Itse en tiedä yhtään jolla asentaja olisi käynyt tekemässä tarjousta pelkästä asennuksesta paikan päällä

mitsu68 sanoi:pjok, tiedoksi mitsu68 on jo pois työ elämästä,eikä kyse ole mollaamisesta,tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa.
janti, no pe####e kun tuo K--- ei ymmärrä mitä on ilmaiseksi tekemässä,tuo olisi seuraava pumppumestari,ellei takana olisi rautakauppa,missä pystytään nostamaan muiden tuotteiden hintaa,ja myydään pumppuja sittenvaikka tappiolla,loppujen lopuksi käy niin,että joku kiukaan ostaja tuon tappiolla myydyn pumpun maksaa.
Perhana kun joudun illalla lähteä reissuun, joten vaikka siirrettäisiin niin taitaa laantua ennenkuin kerkeän mukaan![]()
K-rauta Kotka sanoi:Toivon että kaikki voivat rauhoittua ja laitan kylmien tarjousten päättymis-ajankohdaksi 31.5.2008
T: K-rauta Kotka

mitsu68 sanoi:No jos kataikolla on muutaman kympin kalliimmat hinnat niin onhan siellä myös 3v takuut laitteille, kun taas skanno myöntää laitteille vain 2v.
Tunnen kyllä noita skannon jälleenmyyjiä,eikä yksikään tiennyt mistään kampanja hinnoista mitään.Mutta kovaa uhoa siellä nyt tuntuu olevan tuota maahantuojaasi kohtaan, tuota maahantuojaa on alkaneet omat jälleenmyyjät kutsua UM2:seksi.
Juttelin myös kataikon kanssa ja siellä sanottiin,että jotakin on nyt selvästi tapahtumassa koska heihin ottavat nyt skannon vakio jälleenmyyjät yhteyttä päivittäin ja haluavat alkaa kataikon jälleenmyyjäksi.Voi olla,että tuo hinnoittelusi auttoi kataikkoa saamaan rutkasti lisään jälleenmyyjiä,ellei se ollut sitten harkittua![]()
PauliG sanoi:mitsu68 sanoi:No jos kataikolla on muutaman kympin kalliimmat hinnat niin onhan siellä myös 3v takuut laitteille, kun taas skanno myöntää laitteille vain 2v.
Tunnen kyllä noita skannon jälleenmyyjiä,eikä yksikään tiennyt mistään kampanja hinnoista mitään.Mutta kovaa uhoa siellä nyt tuntuu olevan tuota maahantuojaasi kohtaan, tuota maahantuojaa on alkaneet omat jälleenmyyjät kutsua UM2:seksi.
Juttelin myös kataikon kanssa ja siellä sanottiin,että jotakin on nyt selvästi tapahtumassa koska heihin ottavat nyt skannon vakio jälleenmyyjät yhteyttä päivittäin ja haluavat alkaa kataikon jälleenmyyjäksi.Voi olla,että tuo hinnoittelusi auttoi kataikkoa saamaan rutkasti lisään jälleenmyyjiä,ellei se ollut sitten harkittua![]()
Onkohan jokin taho ymmärtänyt asiat väärin:
Jälleenmyyjät luokiteltu uudella tavalla:
http://www.scanoffice.fi/scanoffice_jalleenmyyjat.html
Hankintaturvaliikkeet ja Scanoffice-ilmalämpöpumppu-dealerit.
Asiasta tulee lisätietoa hankintaturvakaupan lähtiessä käyntiin lähiaikoina.
www.hankintaturvakauppa.fi