K-rauta Kotkan kylmät tarjoukset kommentointi

K

K-rauta Kotka

Vieras
tauno sanoi:
Santos sanoi:
Näyttäis olevan maahantuojien tukkuhintoja asennusliikkeille.

Jos ei ole ammattitaitoa muuten myydä ni pannaan sitten hinnalla!

Niin kun ei ole tullut myytyä kuin 10-vuotta pumppuja, ammattitaito hakusessa :D... kehitettävää on koko ajan, uutta pukkaa. Mutta, kun ostaa paljon voi myydä edullisesti, jolloin myydään myös paljon,,

T

Tuleva ilpisti

Vieras
K-rauta Kotka sanoi:
tauno sanoi:
Santos sanoi:

Niin kun ei ole tullut myytyä kuin 10-vuotta pumppuja, ammattitaito hakusessa :D... kehitettävää on koko ajan, uutta pukkaa. Mutta, kun ostaa paljon voi myydä edullisesti, jolloin myydään myös paljon,,

Tai sitten, viileä kevät ja vitunmoinen varasto koneita, syksy hiipii hiljalleen lähemmäs..on siinä ikävä yhtälö

K

K-rauta Kotka

Vieras
Tuleva ilpisti sanoi:
K-rauta Kotka sanoi:
tauno sanoi:
Santos sanoi:

Tai sitten, viileä kevät ja vitunmoinen varasto koneita, syksy hiipii hiljalleen lähemmäs..on siinä ikävä yhtälö

Syksyllä myydään suurin osa koneista, ainakin meilläpäin.. lämmityskäyttöön. Kevät-kesä myynti on sitten plussaa jos keli on hyvä..

Ja pitäähän pumppuja olla varastossa, että on mitä myydä ;D

T

Tuleva ilpisti

Vieras
K-rauta Kotka sanoi:
Syksyllä myydään suurin osa koneista, ainakin meilläpäin.. lämmityskäyttöön. Kevät-kesä myynti on sitten plussaa jos keli on hyvä..

Täällä se on kevät, joka lämpötiloista riippuen, pistää kaupan käyntiin, syksyllä sitten ne mattimyöhäset heräilee
Mitenkäs sinulta tavara kulkee 100-150km päähän?

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: K-rauta Kotkan kylmät tarjoukset kommentointi

Tein tästä uuden aloituksen, koska hintavihjeitä ei viimeisissä viesteissä tullut mistään suunnasta. :-\

JukkaI

Aktiivinen jäsen

Tuleva ilpisti sanoi:
Mitenkäs sinulta tavara kulkee 100-150km päähän?

Hyvin tuo kulki ainakin meidän seinälle tänne Riihimäkeen. Muuten homma oli hanskassa paitsi se, että Kotkan K-Raudalla on vain yhden pankin tili. Jos maksat pumpun käyttäen jonkun muun pankin nettipankkia, niin rahat katoavat sinne pankkien väliseen mustaan aukkoon muutamaksi päiväksi. Esim Nordeasta -Osuuspankkiin kestää kaksi pankkipäivää eli saman kuin VILPin ohjausyksikön toimittaminen Kiinasta Riihimäkeen.
Vielä Kiitos Kotkaan asiallisesta ja siististä ILPistä.

K

K-rauta Kotka

Vieras

Kulkee kulkee, ja rahti noin 20€-40€ riippuen tuotteista.

kakluuni

Aktiivinen jäsen

Voin myös suositella Kotkan K-rautaa. Kaikki hoitui odotusten mukaisesti ja asennuskin mallikkaasti kumppanin kautta.
Kolme pumppua hyrrää omalla seinällä ja kaksi muuta meni naapurille ja isälleni.

Tuolta kun vielä saa sen pumpun heti matkaan eikä sitten joskus kun varastoon saapuu. Joo, ei ollut hinnatkaan pahoja - edes syksyllä.. :cool:

Edit: Niin 4 pumppua hain itse paikan päältä, mutta yksi tuli rahdilla Lohjalle myöhempänä hankintana kun välimatkaa löytyy.

K

K-rauta Kotka

Vieras

Oli ilmeisesti liian kylmät hinnat, kohta joudutaan kuumakallejen rinkiin...aina ei voi kaikkia miellyttää.

Kiitokset K-rauta Kotkan toimintaan luottaneille :)

aquarius

Jäsen

kakluuni sanoi:
Voin myös suositella Kotkan K-rautaa. Kaikki hoitui odotusten mukaisesti ja asennuskin mallikkaasti kumppanin kautta.
Kolme pumppua hyrrää omalla seinällä ja kaksi muuta meni naapurille ja isälleni.

Tuolta kun vielä saa sen pumpun heti matkaan eikä sitten joskus kun varastoon saapuu. Joo, ei ollut hinnatkaan pahoja - edes syksyllä.. :cool:

Edit: Niin 4 pumppua hain itse paikan päältä, mutta yksi tuli rahdilla Lohjalle myöhempänä hankintana kun välimatkaa löytyy.

Täällä myöskin hyviä kokemuksia K-Rauta Kotkasta, suosittelen !

jhepuu

Jäsen

Kotkan K-rauta oli selkeästi kilpailukykyisin myös Keski-Suomessa (rahteineenkin). Olen ollut tyytyväinen pumppuihin, myyjään ja asentajaan niin palvelun kuin laadunkin osalta.

M

mitsu68

Vieras
Vs: K-rauta Kotkan kylmät tarjoukset.. koneet alk. 229€, Pana NE9 850€, Mitsu 799€

ei kai vaan asennus yhteistyökumppanit alkaneet myydä liikaa,joten hinnat pudotettiin niin alas, että pysyvät pelkästään asennus puolella. Tässä nyt potkitaan päähän oikein huolella K-kotkan asennusliikkeitä jotka pyrkivät itsekin myymään.Nuo hinnathan ovat suoraan skannon jälleenmyynti hinnastosta. Onnea vaan niille asennusliikkeille jotka "yhteistyössä" ovat asennushinnat K-kotkan kanssa sopineet.

PauliG

Vakionaama
Vs: K-rauta Kotkan kylmät tarjoukset.. koneet alk. 229€, Pana NE9 850€, Mitsu 79

mitsu68 sanoi:
ei kai vaan asennus yhteistyökumppanit alkaneet myydä liikaa,joten hinnat pudotettiin niin alas, että pysyvät pelkästään asennus puolella. Tässä nyt potkitaan päähän oikein huolella K-kotkan asennusliikkeitä jotka pyrkivät itsekin myymään.Nuo hinnathan ovat suoraan skannon jälleenmyynti hinnastosta. Onnea vaan niille asennusliikkeille jotka "yhteistyössä" ovat asennushinnat K-kotkan kanssa sopineet.

Tuo K-rauta kotkan hinnoittelu politiikka ihmetyttää?
Eikö yrityksen tavoitteena ole tuottaa voittoa?

Vääristävät hinnoittelua.... :mad:

S

SPL

Vieras

Ostaa ison satsin -> saa halvemmalla -> voi myydä edullisemmin -> Myy enemmän -> Asentaja tienaa enemmän
tai
Ostaa tilauksien mukaan, eli vähän -> ostaa kalliilla -> myy kalliilla -> myy vähän -> asentaja tienaa vähemmän.

M

mitsu68

Vieras

Pauli,etkö uskonut selitystäni,siellä asentajat tosiaan alkoivat itse myydä myös laitteita ja K-kotka ei siintä näköjään pitänyt,,itse en voi käsittää tuota K-raudan tyyppiä ollenkaan,ilmeisesti saa kiksejä siintä kun yrittää tappaa pien yrittäjiä.Toisaalta onhan se varmasti hienoa kätellä Skannon johtajaa joka kehuu miten hyvä myyjä hän on ja toivoo jatkossa yhteistyön olevan yhtä hedelmällistä ;D

Toivottavasti nuo asennusliikkeet pitäisivät pintansa ja myisivät itse eivätkä asentaisi K-myyjän pumppuja ollenkaan.

PauliG

Vakionaama

mitsu68 sanoi:
Pauli,etkö uskonut selitystäni,siellä asentajat tosiaan alkoivat itse myydä myös laitteita ja K-kotka ei siintä näköjään pitänyt,,itse en voi käsittää tuota K-raudan tyyppiä ollenkaan,ilmeisesti saa kiksejä siintä kun yrittää tappaa pien yrittäjiä.Toisaalta onhan se varmasti hienoa kätellä Skannon johtajaa joka kehuu miten hyvä myyjä hän on ja toivoo jatkossa yhteistyön olevan yhtä hedelmällistä ;D

Toivottavasti nuo asennusliikkeet pitäisivät pintansa ja myisivät itse eivätkä asentaisi K-myyjän pumppuja ollenkaan.

Samaa mieltä, ja toivottavasti K-rauta kotka tullaan laittamaan ruotuun vielä kesän kuluessa!

Tuossa esimerkki K-rauta kotkan asennuspalvelusta:
Kohde Rajamäki ja asentaja Kuusankoskelta asti.
Kokonaishinta 200€ alle oman hintani!
Mutta asiakas kuitenkin osti palvelun minulta!
Mietityttää onko edes järkevää liiketoimintaa?
Vai eikö kymenläänissä ole tarpeeksi töitä?

K

K-rauta Kotka

Vieras

mitsu68 sanoi:

Jokainen asentaja saa myydä ja ostaa pumppunsa mistä haluaa, mutta joidenkin kanssa on sovittu että ostavat meiltä. Asentajille on tietenkin erihinnat kuin ne jotka ovat täällä näkyvissä, asentaja saa pumpusta myös katetta. Edelleen kun ostaa paljon voi myydä halvemmalla, vaikea asia käsittää. Eikä siitä pumpusta tarvise 500€ katetta ottaa tai miten sen sitten jokainen tekeekään. Tarkoitus ei ole tappaa pienyrittäjiä, kai jokainen haluaa palkkansa ansaita. Ja jos tässä joku pienyrittäjä kuolee ei se ainakaan ole meidän asennusyhteistyökumppani/t, jotka tekevät monia muitakin asennuksia...

Jos asiakas haluaa ostaa ja hinta on ok silloin myydään oli sijainti sitten vaikka Oulussa. Asennusalueen on asentaja itse ilmoittanut, missä asentaa... ollaan vissiin sohaistu pahasti asentajien ampiaspesään. PauliG hyvä että sait pumpun kaupaksi :D

Kaikkea hyvää kaikille pumppupojille ja tytöille ;)

K

K-rauta Kotka

Vieras
Vs: K-rauta Kotkan kylmät tarjoukset.. koneet alk. 229€, Pana NE9 850€, Mitsu 79

PauliG sanoi:
mitsu68 sanoi:

Tuo K-rauta kotkan hinnoittelu politiikka ihmetyttää?
Eikö yrityksen tavoitteena ole tuottaa voittoa?

Vääristävät hinnoittelua.... :mad:

Voittoa tulee, ei kai kukaan myy tappiolla ??? Itse voisin vällillä syyttää myös joitain hintojen polkemisesta, esim. Sanyo CO2, mutta silloin on väärä ostohinta jos ei pysty myymään... raha tehdään ostamalla ei myymällä

P

pjok

Vieras

Pitäisköhän PauliG ja Mitsu68 välillä keskittyä nostamaan omaa kilpailukykyä ja jättää muiden alan toimioiden mollaaminen vähän vähemmälle. Eiköhän anneta kaikkien hinnoitella tuotteensa ja palvelunsa itse ja kantaa siitä myös itse vastuunsa. Kuluttaja tehköön sitten omat ratkaisunsa hinnan, laadun ym. muun oleellisen mukaan.

PauliG

Vakionaama

K-rauta Kotka sanoi:
mitsu68 sanoi:

Jokainen asentaja saa myydä ja ostaa pumppunsa mistä haluaa, mutta joidenkin kanssa on sovittu että ostavat meiltä. Asentajille on tietenkin erihinnat kuin ne jotka ovat täällä näkyvissä, asentaja saa pumpusta myös katetta. Edelleen kun ostaa paljon voi myydä halvemmalla, vaikea asia käsittää. Eikä siitä pumpusta tarvise 500€ katetta ottaa tai miten sen sitten jokainen tekeekään. Tarkoitus ei ole tappaa pienyrittäjiä, kai jokainen haluaa palkkansa ansaita. Ja jos tässä joku pienyrittäjä kuolee ei se ainakaan ole meidän asennusyhteistyökumppani/t, jotka tekevät monia muitakin asennuksia...

Jos asiakas haluaa ostaa ja hinta on ok silloin myydään oli sijainti sitten vaikka Oulussa. Asennusalueen on asentaja itse ilmoittanut, missä asentaa... ollaan vissiin sohaistu pahasti asentajien ampiaspesään. PauliG hyvä että sait pumpun kaupaksi :D

Kaikkea hyvää kaikille pumppupojille ja tytöille ;)

En, muuten mutta ihmettelen vain kannattavuutta itse en kovin kauaksi viitsi lähteä asennuskeikalle tai jos asiakas on valmis maksamaan ylimääräiset kustannukset!
Toki joskus lipsahtaa periaatteista itselläkin...

Kannattako asennusliikkeen ostaa K-rauta kotkasta, epäilen ylimääräinen välikäsi nostaa hintoja turhaa tuonhan nyt ymmärtää jokainen ;)

Ja totuuden nimissä on todettava, että asennusliikkeet tekevät kyllä suurimman osan pumppukaupoista muiden myyjien ollessa vain piikkilihassa!

Itselläni ei ole pulaa asennuksista siksi ei tarvitse myydä polkuhintaan ja asiakkaat ovat todella valmiit maksamaan kokonaisvaltaisesta palvelusta ilman turhia välikäsiä!

Itselleni on ihan sama miten kukin hinnoittelee, ainoastaan ihmetyttää hinnoittelupolitiikka myydään 500-1000€ tuotteita alle 5-20% katteella taloudellisesti ei kannattavaa toimintaa.

P

pahhi

Vieras

Itse en tiedä yhtään jolla asentaja olisi käynyt tekemässä tarjousta pelkästä asennuksesta paikan päällä, mutta tiedän monta tapausta jossa asentaja on käynyt tekemässä tarjouksen pumpusta ja asennuksesta paikan päällä. Näiden turhien keikkojen kulut ja aika pitää laskuttaa muilta asiakkailta, jotta homma on kannattavaa.

Jostain syystä kun ollaan paljon nöyrempiä asentajaa kohtaan, kun on tullut ostettua pumppu muualta, eikä tällöin aleta kilpailuttamaan pelkkää asennusta.

V

Vaahteramäki

Vieras

pahhi sanoi:
Itse en tiedä yhtään jolla asentaja olisi käynyt tekemässä tarjousta pelkästä asennuksesta paikan päällä

Minä voisin ilmoittautua sinulle ensimmäiseski tiedoksi, jos kelpaa. Ostin PANASONICin K-RAUDASTA .Sen jälkeen kylmäalan liikkeen asentajat (huom: kaksi henkilöä) kävivät katsomassa paikan. Samalla sovittiin asennus tuntityönä sekä asennusajankohta. Asennusta teki nämä samat kaksi asentajaa. Laskussa työtunteja 12 kahdelta päivältä, sisältää ensimmäisenä päivänä tarjoamani lounaan ja kahvit. Asentajat eivät olleet ne joita oli myyjän listalla, vaan valitsin muuten itse. Putkipituus 16 metriä koteloituna.

Ei nämä asentajat minua ainakaan kotona haukkuneet, tai "keikkaa" ihmetelleet, en sitten tiedä miten toimivat myöhemmin firmassa kahvitunnilla ;D

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Sen verran on ilmeisesti "kylmät" tarjoushinnat että alkavat tunteet hiukan lämmetä.
Mitä olette mieltä? Siirrettäisiinkö tämä ketju tuonne Kuumarinkiin.? ;D

M

mitsu68

Vieras

pjok, tiedoksi mitsu68 on jo pois työ elämästä,eikä kyse ole mollaamisesta,tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa.

janti, no pe####e kun tuo K--- ei ymmärrä mitä on ilmaiseksi tekemässä,tuo olisi seuraava pumppumestari,ellei takana olisi rautakauppa,missä pystytään nostamaan muiden tuotteiden hintaa,ja myydään pumppuja sittenvaikka tappiolla,loppujen lopuksi käy niin,että joku kiukaan ostaja tuon tappiolla myydyn pumpun maksaa.
Perhana kun joudun illalla lähteä reissuun, joten vaikka siirrettäisiin niin taitaa laantua ennenkuin kerkeän mukaan ;D

K

K-rauta Kotka

Vieras

mitsu68 sanoi:
pjok, tiedoksi mitsu68 on jo pois työ elämästä,eikä kyse ole mollaamisesta,tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa.

janti, no pe####e kun tuo K--- ei ymmärrä mitä on ilmaiseksi tekemässä,tuo olisi seuraava pumppumestari,ellei takana olisi rautakauppa,missä pystytään nostamaan muiden tuotteiden hintaa,ja myydään pumppuja sittenvaikka tappiolla,loppujen lopuksi käy niin,että joku kiukaan ostaja tuon tappiolla myydyn pumpun maksaa.
Perhana kun joudun illalla lähteä reissuun, joten vaikka siirrettäisiin niin taitaa laantua ennenkuin kerkeän mukaan ;D

Ei kai kukaan ilmaiseksi mitään nykyään tee, ei pumppuja myydä tappiolla tai en ainakaan tiedä kuka myy. Se että myydään pumppuja ei vaikuta muiden tuotteiden hintoihin, jokainen tavararyhmä täytyy olla tuottava, ei niitä muuten kannata pitää ohjelmassa. Jos ILP ryhmä tuottaisi tappiota ei niitä meillä kauaa myytäisi vaan etsittäisiin uusia tuotteita, joita myydä. Mitsu68 ei taida edelleenkään käsittää sitä että ostamalla tehdään rahaa, ei myymällä eli kun ostaa paljon edullisesti voi myydä paljon edullisesti. Jos tilaa yhden pumpun on hinta aivan eri kuin lavalla, kahdella tai kymmenellä + rahdit ovat erilaiset, maksuehdot... Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Maahantuojalla on kampanjoita, joista voi ja kannattaa ostaa tavaraa. Mutta mitä siitä, tärkeää on että hinnat ovat kohdallaan ja homma pelaa pitkäjänteisesti, itse ole pumppukauppaa tehnyt yli 10-vuotta ja työ jatkuu edelleen.

Toivon että kaikki voivat rauhoittua ja laitan kylmien tarjousten päättymis-ajankohdaksi 31.5.2008

K-rauta Kotka

Ps. tämä toimii hyvänä mainoksena, meidän edullisille hinnoille ja luotettavalle toiminnalle. Kiitos siitä kaikille kirjottaneille, pitäisi palkita jokainen ;)

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Täällä saa jatkaa "kylmien" hintojen lämmittelyä. ;D

V

Vaahteramäki

Vieras

K-rauta Kotka sanoi:
Toivon että kaikki voivat rauhoittua ja laitan kylmien tarjousten päättymis-ajankohdaksi 31.5.2008

T: K-rauta Kotka

Onx jotkut kateelliset "alanexpertit" nyt onnelisia, kun saitte nimettynä jonkun v...maan. Toivottavasti tämä auttaa myynti- ja asennustilastojanne :mad:

Pitäiskö järjestää äänestys, ketä käydään seuraavaksi mollaamaan, niinku ihan suoraan nimellä ;D

quote laitettu kohdalleen /janti

K

K-rauta Kotka

Vieras

Ei tässä poroja nokkaan vedetty, mutta laitettiin nimi tiedoksi, jos joku ei vielä tienyt sitä... ;) tietää sitten kertoa maahantuojille, että kuka on se joka myy liian halvalla ja saa näin K-raudan ilp-myynti hinnat "kuriin".
Päivittelen lisää tietoja hintavihjeisiin kunhan ehdin ja homma jatkuu...

M

mitsu68

Vieras

kyllä mitsu68 ymmärtää,toimin maahantuojana aikoinani melkein 20v. ja toimitin tavaraa myös keskolle,eikä määrät olleet mitään pieniä,joten katteet sekä määrät kyllä tunnen,pahinta tässä on kun kerrot,että saat määristä muka huikeat alennukset jopa 10kpl eristä,tuo ei voi pitää paikkansa,kyllä kilpailu on ilmalämpömarkkinoilla niin kovaa,että ei siellä enään pystytä määräalennuksia juurikaan antamaan,jos nyt saat vaikka 5% niin se ei millään tavalla selitä noita myyntihintojasi, tässähän skanno potkii päähän muita omia jälleenmyyjiään, myymällä teille sitten sikahalvalla/katteetta,johon en kyllä usko, muiden skannon jälleenmyyjien pitäisi lopettaa ostot skannolta kokonaan ja siirtyä Kataikko Oy:ltä ostamaan sillähän tämä tulisi hoidettua ;)

K

K-rauta Kotka

Vieras

Eiköhän siellä ole samat hinnat kaikille, jotka ostaa samoja määriä pumppuja. Tarkoitin sitä että maahantuojilla on aikaajoin kovia kampanjoita, joita kannattaa hyödyntää...

Taitaa kyllä kataikolla olla kalliimmat hinnat :-\

M

mitsu68

Vieras

No jos kataikolla on muutaman kympin kalliimmat hinnat niin onhan siellä myös 3v takuut laitteille, kun taas skanno myöntää laitteille vain 2v.
Tunnen kyllä noita skannon jälleenmyyjiä,eikä yksikään tiennyt mistään kampanja hinnoista mitään.Mutta kovaa uhoa siellä nyt tuntuu olevan tuota maahantuojaasi kohtaan, tuota maahantuojaa on alkaneet omat jälleenmyyjät kutsua UM2:seksi.
Juttelin myös kataikon kanssa ja siellä sanottiin,että jotakin on nyt selvästi tapahtumassa koska heihin ottavat nyt skannon vakio jälleenmyyjät yhteyttä päivittäin ja haluavat alkaa kataikon jälleenmyyjäksi.Voi olla,että tuo hinnoittelusi auttoi kataikkoa saamaan rutkasti lisään jälleenmyyjiä,ellei se ollut sitten harkittua ;)

PauliG

Vakionaama

mitsu68 sanoi:
No jos kataikolla on muutaman kympin kalliimmat hinnat niin onhan siellä myös 3v takuut laitteille, kun taas skanno myöntää laitteille vain 2v.
Tunnen kyllä noita skannon jälleenmyyjiä,eikä yksikään tiennyt mistään kampanja hinnoista mitään.Mutta kovaa uhoa siellä nyt tuntuu olevan tuota maahantuojaasi kohtaan, tuota maahantuojaa on alkaneet omat jälleenmyyjät kutsua UM2:seksi.
Juttelin myös kataikon kanssa ja siellä sanottiin,että jotakin on nyt selvästi tapahtumassa koska heihin ottavat nyt skannon vakio jälleenmyyjät yhteyttä päivittäin ja haluavat alkaa kataikon jälleenmyyjäksi.Voi olla,että tuo hinnoittelusi auttoi kataikkoa saamaan rutkasti lisään jälleenmyyjiä,ellei se ollut sitten harkittua ;)

Onkohan jokin taho ymmärtänyt asiat väärin:
Jälleenmyyjät luokiteltu uudella tavalla:
http://www.scanoffice.fi/scanoffice_jalleenmyyjat.html

Hankintaturvaliikkeet ja Scanoffice-ilmalämpöpumppu-dealerit.
Asiasta tulee lisätietoa hankintaturvakaupan lähtiessä käyntiin lähiaikoina.
www.hankintaturvakauppa.fi

K

K-rauta Kotka

Vieras

PauliG sanoi:
mitsu68 sanoi:

Onkohan jokin taho ymmärtänyt asiat väärin:
Jälleenmyyjät luokiteltu uudella tavalla:
http://www.scanoffice.fi/scanoffice_jalleenmyyjat.html

Hankintaturvaliikkeet ja Scanoffice-ilmalämpöpumppu-dealerit.
Asiasta tulee lisätietoa hankintaturvakaupan lähtiessä käyntiin lähiaikoina.
www.hankintaturvakauppa.fi

Jotkut ymmärtäneet väärin, esim. rautakauppoja ei tolla listalla enää ole(hankintaturva), vaan kylmäliikkeitä.. Lisätietoa tulee kuten paulig jo totesi lähiaikoina. Kampanjahintoja tulee silloin tällöin ja eri malleista. En sanonut, että välttämättä juuri tällä hetkellä on kampanja päällä. Mutta kun on kampanja, silloin kannattaa ostaa varastoon halvemmalla...

Olisi pitäny heti alussa sanoa, että myyn kaikki pumput tappiolla... :eek:

J

Joppe112

Vieras

Eikös sinun K-Rauta Kotka kannattaisi hankkia kaveri pohjolasta ketjustanne ja ostaa kimpassa yhdessä vieläkin suurempia eriä maahantuojilta kerralla jotain tiettyjä malleja??

Noin 2-4 ketjun liikkeellä tulisikin koko maamme katettua melko mukavasti. Kyllähän ne isot määrät aina saa maahantuojan myyjät suopeaksi "kampanjalle" oman kokemukseni perusteella.

Kesä on tässä ohi tuossa tuokiossa & tavaraa pitäs olla valmiina varastossa... ;)

K

K-rauta Kotka

Vieras

Noita Scanofficelta ostavia K-rautoja on suhteellisen vähän pohjoisessa...Etelä-Suomessa enemmänkin.. Mutta pistetään harkintaan ;)

Aippi

Vakionaama

Hinta ja laatu
Englantilainen kirjailija, taidekriitikko ja sosiaalinen uudistaja, John Ruskin, on sanonut 1880 luvulla

"vähän laadusta-
On tuskin mitään maailmassa, mitä joku toinen ei voi tehdä vähän huonommin ja myydä vähän halvemmalla ja ihmiset, jotka tuijottavat vain hintoja, ovat tällaisen henkilön uhreja.

"Ja hinnoista-
On epäviisasta maksaa paljon, mutta pahempaa on maksaa liian vähän. Kun maksatte liian paljon, ainoa, mitä menetätte on vähän rahaa-siinä kaikki. Kun maksatte liian vähän, saatatte menettää kaikki sen vuoksi, että se mitä ostitte ei pysty täyttämään sitä tehtävää, mitä varten se oli ostettu.
Maksaa vähän ja saada paljon- se ei kerta kaikkiaan ole käytännössä mahdöllista.

Hyväksyessänne alimman tarjouksen, teette järkevästi jos samalla varaudutte sen vahingon varalta, jolle asetutte alttiiksi- ja jos näin teette, on Teillä toki varaa maksaa paremmastakin palvelusta

Aippi

Vakionaama

Edellä kirjoittamani teesit voisi kyllä moderaattori siirtää myös yleiselle osastolle kommentoitavaksi

Back
Ylös Bottom