Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
KAISAI KHC-14RY3-B +KMK-160RY3 onko kellään kokemuksia?
Olen katsellut lämpöpumppuja mm.vKAISAI KHC-14RY3-B +KMK-160RY3 VILPiä. Onko kellään kokemuksia, että riittäkö em. n.200m2 talon lämmittämiseen ja käyttöveteen. Vesikiertoinen lattialämmitys. v.2000n rakennettu talo.