KAISAI KHC-14RY3-B +KMK-160RY3 onko kellään kokemuksia?

Maamies

Tulokas
Olen katsellut lämpöpumppuja mm.vKAISAI KHC-14RY3-B +KMK-160RY3 VILPiä. Onko kellään kokemuksia, että riittäkö em. n.200m2 talon lämmittämiseen ja käyttöveteen. Vesikiertoinen lattialämmitys. v.2000n rakennettu talo.
 

teehookoo

Aktiivinen jäsen
Täällä pöhisee 12kW malli. Nyt kun päässyt sinuiksi niin ei pahaa sanottavaa.

Koneen oma logiikka ohitettu ja ohjaan konetta modbus:n yli, sillä koneen oma logiikka hieman vajavainen.

Btw koneen pystyy dippikytkimen asentoa vaihtamalla muuttamaan eri koneeksi. Nyt testimielessä kone käy 14kW teholla

Noille neliömäärille 16kW kone. Eli ostat 12kW mallin ja säästät rahulia kun käännät kytkintä :D
 

Maamies

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Onko sinulla erillinen lämminvesivaraaja vai hoituuko KAISAIlla talon lämmitys sekä käyttöveden lämmitys?
 
Back
Ylös Bottom